ååå, søta! Kan jo hende hun har prøvd det i bhg![]()
Har nok det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååå, søta! Kan jo hende hun har prøvd det i bhg![]()
Hehe..Vet ikke om det er noe som heter det, nei, men mamma (sykepleier) mente det var et virus.er det et virus???![]()
Ja du vet en hel del om dem stakkarsHåper hun er roligere i natt... uff,hatt mange slike netter
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Frykter det verste, ammes intenst enda
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Får du til å amme liggende? Da kan man slumre mens man ammerFrykter det verste, ammes intenst enda
Dessverre litt for store pupperFår du til å amme liggende? Da kan man slumre mens man ammer
Sent from my iPhone using BV Forum
Ble ikke noe søvn før i to tiden, da orket jeg ikke mer og lot henne sovne oppå meg, ikke det lureste å venne henne på.Hvordan gikk natten? Håper det roet seg!<3
Ble ikke noe søvn før i to tiden, da orket jeg ikke mer og lot henne sovne oppå meg, ikke det lureste å venne henne på.
Hehe, huff, ja det er vondt nok det!!! Forhåpentligvis går det seg snart til daDessverre litt for store pupper
Ja må man så må man tenker jegOm det er lurt eller ikke, så tror jeg det går fint når man virkelig har et stort behov for søvn selvjeg måtte sitte oppe hele natta med Emira i armene for å "vende" hun til å sove på natta.. kan tro jeg var trøtt når jeg
![]()
Ja må man så må man tenker jeg
Litt redd for at noe skal skje mens vi sover, for sovner så tungt nå
Får håpe det, det blir helt sikkert ikke siste gangSkjønner det ja.. er skummelt om noe skulle skjedd.. men tror at underbevisstheten vet at man skal være forsiktig selvom man sover![]()