Søndag 2.3

Goood morgen:)

Ligger i senga enda, og det var godt å få sovet lenger idag:) vet ikke helt åssen været er idag, for rullgardina stopper utsikten :P igår snødde det, men var veldig vått..

Igår begynte Liana plutselig å si "mamma min":rolleyes: syns det var så søtt:D men vet ikke hvor hun har lært det fra:P

Tror ikke det blir noen boller her idag siden vi hadde cupcakes igår..også er jeg ikke noe glad i boller med krem:P haha..men vi får se:) går vel an å spise boller uten krem å:P

Ha en fin dag :)
Åh,såååå koselig ♡
Wael sa : Jeg elsker deg mamma,elsker pappa. I forrige uke *smeltet helt*.

Cupcakes er godt ;)

Kos dere med vanlige boller :-)

Mamma setter bolledeig nå,også blir det melis oppå. Elsker det ♥

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Lennypenny: fint bilde av baby-Mina. :) Kos dere med ordning og fiksing av leilighet!!

Fru H: Håper dere får en fin tur ut, til tross for gråvær.:) God tur hjem senere i dag!

Anita87: Godt å få ligge lenge på en søndag.:) Så koselig å bli kalt "mamman min" da.. ♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk :-):-)
Det gikk fint,sliten :-)

Hvordan er formen? Mindre kvalm håper jeg :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

No e det snart badetid på Fie :-) ska innom her å les litt når ho e lagt seg :-)

Hiv med et bilde a snuppa som spis druer etter kveldsmat, va vest sultn i dag <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1393781694708.jpg
    1393781694708.jpg
    35,1 KB · Visninger: 11
Takk :-):-)
Det gikk fint,sliten :-)

Hvordan er formen? Mindre kvalm håper jeg :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Koselig å få opp gardiner. Godt å ha det unnagjort!:) Nydelig lykt i karmen der.

Formen er myyye bedre, takk som spør.:)

Åh,såååå koselig ♡
Wael sa : Jeg elsker deg mamma,elsker pappa. I forrige uke *smeltet helt*.

Cupcakes er godt ;)

Kos dere med vanlige boller :-)

Mamma setter bolledeig nå,også blir det melis oppå. Elsker det ♥

Kålormen Wael 14.10.11♡

Åååhhh det er så heldig når dem begynner å si at dem elsker deg :D <3 men nå har lissom Emira og Liana begynt å konkurrere med å si "mamma min" og skal kose meg.. haha ikke at jeg har noe imot det da :P

Deilig med Melisboller! Ble vafler istedet :P hadde ikke gjær.. hehe..

Hei hei :)

Idag har vi vært inne.. eller Emira ble med faren min ut og gikk en liten tur til kiosken som er i nærheten.. Liana har enten sovet under en halv time eller ikke sovet idag:eek: jeg la hun, men så begynte hun å skravle og rope om hjelp! Da hadde hun lissom "satt fast" beinet mellom sprinklene i senga :P haha.. jeg la hun igjen, og etter 30 min ca, så hørte jeg hun skravla igjen..da sto hun i senga og slo av og på lyset over senga:rolleyes: og hadde forgassa hele rommet..hahah... så måtte bare ta hun opp for et skift ;)

Vi stekte vafler idag og har lekt :)
Jeg tenkte ikke at Liana hadde tålmodighet til å pusle, men jammen puslet hun om og om igjen når jeg tok fram et puslespill etter Emira:D
1393787171967.jpg

Må vel holde meg unna muggosten en stund til, men det er jo uansett noe man ikke skal fråtse for mye i:cool: Får kjøpe litt karve te, lurt å ha i tilfelle:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
du kjøper karve frø, i krydderhylla, og koker 1dl vann med 1ts karve og 1ss sukker ;) la det trekke i 5 min og sil av frøene :)

Hallo :)

Vi kosa oss masse på siste besøk, med vafler og kaffe. Hermine ble stelt og fikk melkeflaska si før vi dro...rett før vi skulle gå ut døra spydde hun opp alt sammen :eek: Takk for oss liksom :p

Så nå har jeg vaska spy med tomatsaus i ut av den hvite ullgenseren min :eek: Har iallfall fått testa at gallesåpe gjør jobben sin :P

Vesla slokna som et lys da vi kom hjem, krysser fingrene for at hun bare har overspist, noe hun gjør innimellom, og at det ikke er noe smittsomt!

Vi skulle egentlig steike kalkunfilet nå i kveld, men er så fullstappa av vafler at det orker vi ikke! Nå blir det tv og sofa! :)

Koselig å få opp gardiner. Godt å ha det unnagjort!:) Nydelig lykt i karmen der.

Formen er myyye bedre, takk som spør.:)

Det er godt å høre! Om du blir verre mot slutten av hver uke, og bedre i helgene kan det kanskje være stress som er årsaken?

Får håpe du er permanent bra nå ;)

Idag har vi vært inne.. eller Emira ble med faren min ut og gikk en liten tur til kiosken som er i nærheten.. Liana har enten sovet under en halv time eller ikke sovet idag:eek: jeg la hun, men så begynte hun å skravle og rope om hjelp! Da hadde hun lissom "satt fast" beinet mellom sprinklene i senga :p haha.. jeg la hun igjen, og etter 30 min ca, så hørte jeg hun skravla igjen..da sto hun i senga og slo av og på lyset over senga:rolleyes: og hadde forgassa hele rommet..hahah... så måtte bare ta hun opp for et skift ;)

Jeg tenkte ikke at Liana hadde tålmodighet til å pusle, men jammen puslet hun om og om igjen når jeg tok fram et puslespill etter Emira:D
Vis vedlegget 52528
så flott at hun vil pusle da! Er så morro å se at de får til, og hvor fornøyd de blir med seg selv når de mestrer slike ting ;)

Idag har vi vært inne.. eller Emira ble med faren min ut og gikk en liten tur til kiosken som er i nærheten.. Liana har enten sovet under en halv time eller ikke sovet idag:eek: jeg la hun, men så begynte hun å skravle og rope om hjelp! Da hadde hun lissom "satt fast" beinet mellom sprinklene i senga :P haha.. jeg la hun igjen, og etter 30 min ca, så hørte jeg hun skravla igjen..da sto hun i senga og slo av og på lyset over senga:rolleyes: og hadde forgassa hele rommet..hahah... så måtte bare ta hun opp for et skift ;)

Vis vedlegget 52528

Fie e åg gla i å puzzel, og ho e åg gla i å putt klassa inn i en sånn beholder med hull som ska pass de forskjellige klossan, ikje bestandi ho sjønn korsjn klossa som ska i korsjn hull, men då prøv ho seg på å bruk rå makt med å tveng klossan ned :-P

Vi kosa oss masse på siste besøk, med vafler og kaffe. Hermine ble stelt og fikk melkeflaska si før vi dro...rett før vi skulle gå ut døra spydde hun opp alt sammen :eek: Takk for oss liksom :p

Så nå har jeg vaska spy med tomatsaus i ut av den hvite ullgenseren min :eek: Har iallfall fått testa at gallesåpe gjør jobben sin :P

Vesla slokna som et lys da vi kom hjem, krysser fingrene for at hun bare har overspist, noe hun gjør innimellom, og at det ikke er noe smittsomt!

Vi skulle egentlig steike kalkunfilet nå i kveld, men er så fullstappa av vafler at det orker vi ikke! Nå blir det tv og sofa! :)

Håp ho ikje e syk :-S sats på overspising :-)

Oj..får håpe det bare var overspising ja! Er ganske normalt hos små barn hvertfall :)

så flott at hun vil pusle da! Er så morro å se at de får til, og hvor fornøyd de blir med seg selv når de mestrer slike ting ;)

Hehe ja er veldig gøy for oss alle :D jeg skulle bare la hun prøve, for jeg fant det i skapet til Emira..og hun tok deg jo med engang :eek: tenkte det kom til å ta litt tid før hun lærte seg hvor brikkene skulle og at vi måtte jobbe med å få de på plass..men gikk med engang det :) haha skulle sett hun istad, hun pusla i stua med pappan sin, og når hun var ferdig så kom hun løpende med det til meg og sier "se se se" mens hun smiler stolt:rolleyes::D

Oj..får håpe det bare var overspising ja! Er ganske normalt hos små barn hvertfall :)
ja, satser på at det var den store melkeflaska på toppen av alt som gjorde utslaget!!! Hun var hverken sutrete eller utilpass hverken før eller etter at hun kasta opp :confused: Kom bare og så var hun liksom helt fin og så rart på oss pga all oppstandelsen :P

Fie e åg gla i å puzzel, og ho e åg gla i å putt klassa inn i en sånn beholder med hull som ska pass de forskjellige klossan, ikje bestandi ho sjønn korsjn klossa som ska i korsjn hull, men då prøv ho seg på å bruk rå makt med å tveng klossan ned :-P

Hahaha sånn gjør Liana også! Hahah.. er komisk å se på.. presser alt hun kan, før hun evt prøver et annet hull :P haha..

Hehe ja er veldig gøy for oss alle :D jeg skulle bare la hun prøve, for jeg fant det i skapet til Emira..og hun tok deg jo med engang :eek: tenkte det kom til å ta litt tid før hun lærte seg hvor brikkene skulle og at vi måtte jobbe med å få de på plass..men gikk med engang det :) haha skulle sett hun istad, hun pusla i stua med pappan sin, og når hun var ferdig så kom hun løpende med det til meg og sier "se se se" mens hun smiler stolt:rolleyes::D
ååå, søta! Kan jo hende hun har prøvd det i bhg ;)

Det er godt å høre! Om du blir verre mot slutten av hver uke, og bedre i helgene kan det kanskje være stress som er årsaken?

Får håpe du er permanent bra nå ;)
Har stressa siden jeg kom til verden, så jeg trenger nok ikke å vente til neste uke for å slå fast at praksisen gir en ekstra dose av det. ;) Men de magesmertene jeg hadde var av en ukjent sort altså. Stemmer overens med mageviruset mamma beskrev. 2-dagersvondt.;)

Har stressa siden jeg kom til verden, så jeg trenger nok ikke å vente til neste uke for å slå fast at praksisen gir en ekstra dose av det. ;) Men de magesmertene jeg hadde var av en ukjent sort altså. Stemmer overens med mageviruset mamma beskrev. 2-dagersvondt.;)

er det et virus??? :eek:

Back
Topp