Søndag 2.3

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Guten morgen :-)

Grått og trist vær,men 2+ i det minste :-)

Ble litt sent for min del,og Wael våknet 6. Litt tidlig altså....

Fant et "gammelt" bilde av Mina fra vi var på Malta,i april. Koselig med bilder fra de var mindre,selvom det ble skjevt :p

Har dere hatt en god natt? Hva er planene idag?

Vi skal opp til Sunne å fikse en del ting der. Ha en fin dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1393744413701.jpg
    1393744413701.jpg
    51,9 KB · Visninger: 21
Så søt :)
Fastelavi dag jo. MEn hverken vi eller de vi besøker har tenkt på det. Mulig vi baker boller til ungene :)
Grått og trist i hovedstaden i dag, men vi må vel en tur ut også.
Jeg tror vi tar tog sent hjem i kveld, slik at hvertfall Lillebror sovner. Mulig T sovner kjapt på toget også :)
Ha en fin dag!!

Surfer mobilt!

Så søt :)
Fastelavi dag jo. MEn hverken vi eller de vi besøker har tenkt på det. Mulig vi baker boller til ungene :)
Grått og trist i hovedstaden i dag, men vi må vel en tur ut også.
Jeg tror vi tar tog sent hjem i kveld, slik at hvertfall Lillebror sovner. Mulig T sovner kjapt på toget også :)
Ha en fin dag!!

Surfer mobilt!
Takk:)

Alltid trist vær i Oslo hehe....
Lykke til med togturen :)
Boller er godt...

Sent from my iPad using BV Forum

Lennypenny: For en vakker liten jente! <3 god tur til Sunne:)
Ha en fin dag:)

Fru H: ha en fin tur ut og en fin togtur hjem igjen ;):)

Goood morgen:)

Ligger i senga enda, og det var godt å få sovet lenger idag:) vet ikke helt åssen været er idag, for rullgardina stopper utsikten :P igår snødde det, men var veldig vått..

Igår begynte Liana plutselig å si "mamma min":rolleyes: syns det var så søtt:D men vet ikke hvor hun har lært det fra:P

Tror ikke det blir noen boller her idag siden vi hadde cupcakes igår..også er jeg ikke noe glad i boller med krem:P haha..men vi får se:) går vel an å spise boller uten krem å:P

Ha en fin dag :)

Goood morgen:)

Ligger i senga enda, og det var godt å få sovet lenger idag:) vet ikke helt åssen været er idag, for rullgardina stopper utsikten :P igår snødde det, men var veldig vått..

Igår begynte Liana plutselig å si "mamma min":rolleyes: syns det var så søtt:D men vet ikke hvor hun har lært det fra:P

Tror ikke det blir noen boller her idag siden vi hadde cupcakes igår..også er jeg ikke noe glad i boller med krem:P haha..men vi får se:) går vel an å spise boller uten krem å:P

Ha en fin dag :)
Blir uten krem her siden to av ungene har melkeallergi, T liker ikke krem og jeg spiser ikke gluten, så da er det to voksne som eventuelt hadde spist krem :-p

Surfer mobilt!

Blir uten krem her siden to av ungene har melkeallergi, T liker ikke krem og jeg spiser ikke gluten, så da er det to voksne som eventuelt hadde spist krem :-p

Surfer mobilt!

Hehe ja da er det vel greit å ikke ha det kansje ;)

Lennypenny: fint bilde av baby-Mina. :) Kos dere med ordning og fiksing av leilighet!!

Fru H: Håper dere får en fin tur ut, til tross for gråvær.:) God tur hjem senere i dag!

Anita87: Godt å få ligge lenge på en søndag.:) Så koselig å bli kalt "mamman min" da.. ♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morn til dere!!
Kaldt og klart vær her i dag. Jen våkna 07.15 og kom inn og vekte meg sammen med pappaen, som hadde sovna på sofaen i går.:p
Vi har spist frokost, satt brøddeig, satt på- og lagt sammen klær, fått ei hjortesteik inn i ovnen, og nå sover lillemor ute i vogna mens vi voksne slapper av på sofaen. ♡

I dag skal vi på søndagskafé på Grendahuset kl.16. Jeg er med og arrangerer, så jeg skal ta med kake og blåbærmuffins bortover. Satser på en tidlig middag, slik at vi får i oss litt skikkelig mat før det blir kaffe og kaker.:)

Ha en strålende dag alle sammen!

Morn til dere!!
Kaldt og klart vær her i dag. Jen våkna 07.15 og kom inn og vekte meg sammen med pappaen, som hadde sovna på sofaen i går.:p
Vi har spist frokost, satt brøddeig, satt på- og lagt sammen klær, fått ei hjortesteik inn i ovnen, og nå sover lillemor ute i vogna mens vi voksne slapper av på sofaen. ♡

I dag skal vi på søndagskafé på Grendahuset kl.16. Jeg er med og arrangerer, så jeg skal ta med kake og blåbærmuffins bortover. Satser på en tidlig middag, slik at vi får i oss litt skikkelig mat før det blir kaffe og kaker.:)

Ha en strålende dag alle sammen!

Kjempe koselig å høre "mamma min" fra lille snupp ja :D hvertfall når hun er litt mer pappadalt :P hehe..

Må si du/dere har fått gjort en del allerede ;) jeg har bare satt på en kledvask :P høres fint ut med søndagskafè :) er det noe som pleier å bli arrangert eller?

Liana er visst klar for å gå ut! :P hahaha..
1393756189777.jpg

Men jeg syns det er ganske kjekt når Leoh får klær til jul som passer Liana :) strømpebukser og en kortermet body har hun fått låne av han :P hehe..
1393756283849.jpg
1393756294449.jpg

God dag jenter :-)

Eg å Fie sto opp klokka 09 i dag :-) vi ha spist frokost å frukt, ho søv kvila no, etterpå ska vi spis middag, også fær ut ein tur :-)

I går etter at eg å Fie ha vøre ute, så for vi på butikken, eg satt og såg på ho i speile av og tell, og eg tenkt "herregud eg e heldi <3 som har ei så blid å fornøyd jenta, som smil uansett :-) og eg tenkt ke fornøyd eg e med situasjonen eg e i, alene mamma, og student, med verdens beste datter <3 har det så fint å flott, stor kos meg" e deilig å bære nyt kvardagen, utn nå særle bekymringe....

Love my life <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1393760318221.jpg
    1393760318221.jpg
    70,9 KB · Visninger: 17
Her har det vært en slitsom natt, kun sovet 2,5 timer, lillesnupp holdt det gående fra ett til sju i morrest. Lurer på om det er en kombo av økedøgn, og litt mageknip etter jeg spiste muggost i går kveld.

Håper på en bedre natt i natt:-)

Ellers får vi besøk av svigerfar, han tar med seg melkefrie boller og krem til oss, det blir godis for nasse:-)

Her har det vært en slitsom natt, kun sovet 2,5 timer, lillesnupp holdt det gående fra ett til sju i morrest. Lurer på om det er en kombo av økedøgn, og litt mageknip etter jeg spiste muggost i går kveld.

Ellers får vi besøk av svigerfar, han tar med seg melkefrie boller og krem til oss, det blir godis for nasse:-)

Kan nok være et økedøgn ja..vet de kan ha det når de er rundt 1 uke, 3-4 uker og 3 mnd ;) håper dere får en bedre natt og får en fin dag med boller og krem :)

Så slitsomt da :( Vi brukte mye karve te mot mageknip, kokte opp og hadde i kjøleskapet klart så ga jeg 2ml hver 30.minutt når hun skreik. Konsert både smerter og tørste;)
Krysser fingrene for bedre natt! ;)

Mmm, deilig med en sånn grei svigerfar da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hallo!
Vi har vært på farta siden kl 10 idag vi. Vært hos mamma en tur, gått tur sammen med søstra mi, spist lunsj hos svigers...der er vi ennå, Hermine løper rundt på verandaen deres med en gåbil :P I ettermiddag skal vi til broren min og drikke kaffe...spørs om ikke Hermine blir å sovne før vi kommer oss dit sånn som hun styrer på her nå:P :)

Så slitsomt da :( Vi brukte mye karve te mot mageknip, kokte opp og hadde i kjøleskapet klart så ga jeg 2ml hver 30.minutt når hun skreik. Konsert både smerter og tørste;)
Krysser fingrene for bedre natt! ;)

Mmm, deilig med en sånn grei svigerfar da :)

Må vel holde meg unna muggosten en stund til, men det er jo uansett noe man ikke skal fråtse for mye i:cool: Får kjøpe litt karve te, lurt å ha i tilfelle:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Kan nok være et økedøgn ja..vet de kan ha det når de er rundt 1 uke, 3-4 uker og 3 mnd ;) håper dere får en bedre natt og får en fin dag med boller og krem :)
Har vært mye amming på dagen også, så satser på at det blir litt bedre i natt:-)

Har vært mye amming på dagen også, så satser på at det blir litt bedre i natt:-)

Håper hun er roligere i natt... uff,hatt mange slike netter :p

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Back
Topp