Søndag 19.10.

Ja, deilig å være på jobb og møte andre utfordringer enn hjemme :)
For å si det slik etter helgen: jeg er spent på hvordan det blir når vi har tenåringer i hus :p
Plandag i Bhg i morgen, så her blir det fri. Og T skal ha med en fra klassen hjem i morgen, da skal vi lage pizza :)

Helt villt å tenke på at disse barna skal bli tenåringer og eldre! :p
 
Ja det er jo helt rart!
Jeg får øvd meg litt på jobb da :p

Haha ja er noen som har det :p tenker lissom, hva i all verden skal VI gjøre når alle ungene gjør alt selv? :eek::p
 
Bra den har sunket litt da. Du kan jo ta enten 600mg ibux (tre stykker) eller to ibux og to paracet for å få feberen ned dersom den bikker 40 på nytt.

Er tydelig skikkelig influensa du har fått, er ikke mye en lege kan gjøre dessverre. Bare å hvile, drikke mye og slipp ut varmen når du svetter. ...og kontakt lege dersom ikke feberen synker under 40 med febernedsettende. ;)
Takk for tips. Kan man ta så mye ja. Det visste jeg ikke.
Her er den 400 mg den ibuxen. Tok bare en jeg. Betyr det at jeg kan senere evt ta en ibux til og 1 g paracet, hvis det går over 40?

Var 38,8 sist jeg sjekket. Utrolig deilig :) :)
 
Ser en film som heter "Darfur". Forferdelig film :-(

Noen som har sett den?

Så bra feberen synker :D

Nei tror ikke jeg har sett den..åssen type film er det?
 
Helt villt å tenke på at disse barna skal bli tenåringer og eldre! :p
Ja det er jo helt rart!
Jeg får øvd meg litt på jobb da :p
Hehe, vi har fundert endel på dette med eldre barn de siste dagene nå mens vi er i huskjøpeprosess :p ;)

Hermine må flytte på hybel i "nyhuset" når hun blir 15-16, dersom vi da har 4 store barn :p
 
Takk for tips. Kan man ta så mye ja. Det visste jeg ikke.
Her er den 400 mg den ibuxen. Tok bare en jeg. Betyr det at jeg kan senere evt ta en ibux til og 1 g paracet, hvis det går over 40?

Var 38,8 sist jeg sjekket. Utrolig deilig :) :)
Ja, det kan du gjøre! De to kombinert gjør en god jobb med å bekjempe symptomene på influensa.

Det er ikke anbefalt å kombinere de for ofte, men er ikke farlig og man kan gjøre det en sjelden gang som ved ekstreme smerter eller svært høy feber!
 
Hehe, vi har fundert endel på dette med eldre barn de siste dagene nå mens vi er i huskjøpeprosess :p ;)

Hermine må flytte på hybel i "nyhuset" når hun blir 15-16, dersom vi da har 4 store barn :p

Haha ja men da er det jo ekstra kjekt med utleie i huset :D haha.. trenger ikke flytte lagt hjemmefra :p
 
Haha ja men da er det jo ekstra kjekt med utleie i huset :D haha.. trenger ikke flytte lagt hjemmefra :p
Da vil vi evt ta den ene leiligheten for oss selv, så kan hun bo i den...og sette alarm på ytterdøra til den leiligheten :p Men er dør inn til hovedhuset da, fra gangen, så hun må ikke ut for å komme opp :p ;)
 
Ja, det kan du gjøre! De to kombinert gjør en god jobb med å bekjempe symptomene på influensa.

Det er ikke anbefalt å kombinere de for ofte, men er ikke farlig og man kan gjøre det en sjelden gang som ved ekstreme smerter eller svært høy feber!
Supert! :-D
 
Feberen har sunket 4 grader. Helt utrolig... med kun 400 mg ibux... :-D :-D

Natta jenter... håper dere får en god natt :-D
 
Hehe, vi har fundert endel på dette med eldre barn de siste dagene nå mens vi er i huskjøpeprosess :p ;)

Hermine må flytte på hybel i "nyhuset" når hun blir 15-16, dersom vi da har 4 store barn :p
Veldig praktisk å kunne øve seg på hybel i tilknytning til foreldrenes hus da ;)
 
Veldig praktisk å kunne øve seg på hybel i tilknytning til foreldrenes hus da ;)
Hehe, ja, ikke sant?! :)

Men de to hyblene deler gang og ytterdør, så da må vi sette opp en lettvegg, så har den ene hybelen kun inn/utgang gjennom hovehuset ;)
 
Da vil vi evt ta den ene leiligheten for oss selv, så kan hun bo i den...og sette alarm på ytterdøra til den leiligheten :p Men er dør inn til hovedhuset da, fra gangen, så hun må ikke ut for å komme opp :p ;)

Haha syns det hørtes ut som en god plan :D hahaha.. også gjøre sånn at hun ikke kan åpne vinduene mer enn 10 cm, så klatrer hun ikke ut der heller :D hahaha :p
 
Ja. 37,5 nå. Deilig å være vanlig igjen hehe. :-D

Handler om en by i Sudan. Folkemord, voldtekter osv :-( Skikkelig brutal, men viktig.. :-( :'(

Så utrolig bra:D:D:D må føles godt å! Har du andre plager enn feber eller?

Ahh høres ut som en brutal film ja :(
 
Back
Topp