Søndag 19.10.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God kveld!

Stille her idag :p

Hermine er blitt fryktelig forkjøla og har hostet og hostet både i natt og hele dagen idag (som dere muligens så av snapper) så hun har vært inne idag. Sov 2.45t i formiddag :eek: Så tydelig at hun var sliten etter urolig natt. Blir nok hjemmedag i morgen ja.

Ellers så har jeg vært på Uit idag. Og så har vi spist pulled turkey i pitabrød. Yum yum :D

Nå blir det tv og klementiner :D
 
Ja huff, så det på snappen! :( men ingen feber eller?
Mmm pulled turkey er godt! Og sikkert nydelig i pitabrød:)


Vært en daffedag på meg egentlig :) sto opp 7, og har vært hjemme hele dagen! Sambo var en tur ute med jentene og mora mi tok de to med til min bestefar og samboeren hans :) (som også er bestemor til de to i Donkeyboy:p ).. der kosa dem seg med brus og kokosboller;) nå sover barna og jeg spiser rester av smågodt og ser på tv :)
 
Jeg har jobbet i helgen og kjenner at det var litt godt å gjøre noe annet enn å bare være hjemme med barna. Mannen og ungene har storkost seg og :)
God bedring til Hermine!!
 
Ja huff, så det på snappen! :( men ingen feber eller?
Mmm pulled turkey er godt! Og sikkert nydelig i pitabrød:)


Vært en daffedag på meg egentlig :) sto opp 7, og har vært hjemme hele dagen! Sambo var en tur ute med jentene og mora mi tok de to med til min bestefar og samboeren hans :) (som også er bestemor til de to i Donkeyboy:p ).. der kosa dem seg med brus og kokosboller;) nå sover barna og jeg spiser rester av smågodt og ser på tv :)
Nei, ikke feber. Sjeldent hun har feber i grunnen. Men hoster og hoster, så mat og spytt spruter alle veier :eek: Greit at unger plukker opp virus i bhg men vi MÅ jo ikke smitte alle de andre barna pga hun hoster utover all maten på bordet liksom :p ;)

Så da får jeg ta halve dagen hjemme i morgen og mannen tar halve dagen.

Kjøpte ferdig stekt og marinert pulled turkey, var innmari mørt og godt. Hermine elska det, og spiste bare kjøtt :p :D Hun er vanligvis ikke så gira på kjøtt ;)
 
Jeg har jobbet i helgen og kjenner at det var litt godt å gjøre noe annet enn å bare være hjemme med barna. Mannen og ungene har storkost seg og :)
God bedring til Hermine!!
Takk!

Deilig og tjene penger, og med litt miljøforandring :)

Fikk tips av ei jeg har studert med om å melde meg som vikar på voksenopplæringa, så det skal jeg gjøre over jul :)
 
Anita ; så deilig med en rolig dag.
Så gøy at hun er bestemor til de i Donkeyboy :-D :-D
 
Jeg har som dere vet, vært.dårlig siden igår tidlig... høy feber. Og var 40,5 for eb time siden. Med en ibux gikk den ned til 39,4 nå. En smule letta. Blir stressa når det er over 40, og allmenntilstanden suger :-(

Ungene sover, vi har spist sein middag( har egentlig ikle spist mer enn en halv brødskive på morgen :-(

God kveld :-D
 
Jeg har jobbet i helgen og kjenner at det var litt godt å gjøre noe annet enn å bare være hjemme med barna. Mannen og ungene har storkost seg og :)
God bedring til Hermine!!

Ja er nok godt for en å gjøre noe annet innimellom :)
 
Jeg har som dere vet, vært.dårlig siden igår tidlig... høy feber. Og var 40,5 for eb time siden. Med en ibux gikk den ned til 39,4 nå. En smule letta. Blir stressa når det er over 40, og allmenntilstanden suger :-(

Ungene sover, vi har spist sein middag( har egentlig ikle spist mer enn en halv brødskive på morgen :-(

God kveld :-D
Bra den har sunket litt da. Du kan jo ta enten 600mg ibux (tre stykker) eller to ibux og to paracet for å få feberen ned dersom den bikker 40 på nytt.

Er tydelig skikkelig influensa du har fått, er ikke mye en lege kan gjøre dessverre. Bare å hvile, drikke mye og slipp ut varmen når du svetter. ...og kontakt lege dersom ikke feberen synker under 40 med febernedsettende. ;)
 
Nei, ikke feber. Sjeldent hun har feber i grunnen. Men hoster og hoster, så mat og spytt spruter alle veier :eek: Greit at unger plukker opp virus i bhg men vi MÅ jo ikke smitte alle de andre barna pga hun hoster utover all maten på bordet liksom :p ;)

Så da får jeg ta halve dagen hjemme i morgen og mannen tar halve dagen.

Kjøpte ferdig stekt og marinert pulled turkey, var innmari mørt og godt. Hermine elska det, og spiste bare kjøtt :p :D Hun er vanligvis ikke så gira på kjøtt ;)

Greit at hun ikke har feber da :) veldig sjeldent her også! Men ja, hehe lurt å forhindre for mye smitte :p

Ja den pakka som man steker i 30 min i ovn? Har prøvd både kalkun og svin, og begge er veldig gode :D ungene digger dem å..hehe
 
Anita ; så deilig med en rolig dag.
Så gøy at hun er bestemor til de i Donkeyboy :-D :-D

Hehe ja, og hun er jo så stolt av barnebarna sine da:D hun har hjulpet dem mye, og både hun og bestefar er med i hvertfall to av musikkvideoene :D haha tror bestefar følte seg som kjendis en stund :p
 
Jeg har som dere vet, vært.dårlig siden igår tidlig... høy feber. Og var 40,5 for eb time siden. Med en ibux gikk den ned til 39,4 nå. En smule letta. Blir stressa når det er over 40, og allmenntilstanden suger :-(

Ungene sover, vi har spist sein middag( har egentlig ikle spist mer enn en halv brødskive på morgen :-(

God kveld :-D

Godt feberen har sunket litt!! Men fortsatt høy:( håper det hjelper med en god natt og litt mat! :)
 
Greit at hun ikke har feber da :) veldig sjeldent her også! Men ja, hehe lurt å forhindre for mye smitte :p

Ja den pakka som man steker i 30 min i ovn? Har prøvd både kalkun og svin, og begge er veldig gode :D ungene digger dem å..hehe
Ja, fant den på tilbud på Obs så måtte jo teste. Litt vel salt synes jeg, men god på smak!
 
Ja, fant den på tilbud på Obs så måtte jo teste. Litt vel salt synes jeg, men god på smak!

Ja jeg syns å den var litt for salt.. hvertfall for ungene! Men går vel greit en sjelen gang :)
 
Ja, deilig å være på jobb og møte andre utfordringer enn hjemme :)
For å si det slik etter helgen: jeg er spent på hvordan det blir når vi har tenåringer i hus :p
Plandag i Bhg i morgen, så her blir det fri. Og T skal ha med en fra klassen hjem i morgen, da skal vi lage pizza :)
 
Takk!

Deilig og tjene penger, og med litt miljøforandring :)

Fikk tips av ei jeg har studert med om å melde meg som vikar på voksenopplæringa, så det skal jeg gjøre over jul :)
Ja så spennende!
Ungdommene jeg jobber på går skole på voksenopplæring/læringssenter! Sikkert veldig spennende å jobbe der!
Jeg har litt lyst til å søke jobb på krisesenteret i byen her etterhvert jeg. Det har jeg tenkt så mye på i dag!
 
Tusen takk Anita :-D
Ja, høyt, men bedre med under 40 hehe...

Så gøy at de har vært med i videoene. Hvilke da? :-D :-D

Jo det er lissom det 40-tallet som er så skummelt! Du får gjøre som Marianne skrev ang ibux/paracet ;)

Jeg vet hvertfall at den ene videoen heter "Broke my eyes".. men den andre husker jeg ikke :p ikke min musikksmak haha.. med det er hvertfall de to som er eldst av dem man ser på videoen, som er bestefar og dems bestemor :D
 
Back
Topp