Søndag 1. juni!

Ja og det har faktisk hendt et par ganger at hun sier ifra idet hun begynner :) en gang gikk hun til døra til badet og sa "dæja" (bleia).. jeh tenkte hun ville ha ny bleie, men hun startet å bæsje rett etter:) så det er jo et tegn til at hun begynner å forstå signalene:D

Haha ja hører sambo sier det er vanlig vær for å være nord-norge :P han har bodd flere steder der.. hehe..
Så bra :) Da er det bare å forsøke potta når hun sier hun vil bæsje ;)

Ja, alt over 10 grader er vi stort sett fornøyd med :p

Alltid like gøy når de ikke finner roen for kvelden!

Sulten kanskje?

Har allerede henta henne ned en gang og gitt mer mat, så det tror jeg ikke. Spørst om isen ga et voldsomt til sukkerkick, eller at kveldssola plager henne på noen måte. Hun får bare turne ferdig.. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har allerede henta henne ned en gang og gitt mer mat, så det tror jeg ikke. Spørst om isen ga et voldsomt til sukkerkick, eller at kveldssola plager henne på noen måte. Hun får bare turne ferdig.. ;)

Hehe, ja, da er det bare å vente! Sålenge hun ikke klager så får hun vel bare turne rundt :p

Hermine fikk oreokjeks av bestemora i går, og fikk veeeeldig høyt tempo på løpinga etterpå :p

Morsom hendelse ved middagsbordet idag.

Hermine drakk litt fort og begynte å hoste, så kom det:

"Oi, vann i feil hass" (hals)

:p

Så bra :) Da er det bare å forsøke potta når hun sier hun vil bæsje ;)

Ja, alt over 10 grader er vi stort sett fornøyd med :p

Ja vi har potta på badet.. men har ikke vært flinke til å sette hun på den.. men prøver å bli flinkere! Tenker at hun kansje vil forstå poenget mer om hun får gjort noe i den? :)

Hehe her er det over 20 grader ute enda:eek: håper det synker snart, for er 25 på rommet til Liana:confused:

Hehe!! PRIMA!:D
De sier og gjør masse rart disse små.
Jenny hadde visst poka borti puppene til dm her en dag. "Pupp" sa dm da Jen pekte på dem (om og om igjen). Så tok hun tak i bodyen sin ved halsen, dro den ut, kikka nedi og brukte ett av de få ordene hun kunne. "Tomtt!!" :p

Ja vi har potta på badet.. men har ikke vært flinke til å sette hun på den.. men prøver å bli flinkere! Tenker at hun kansje vil forstå poenget mer om hun får gjort noe i den? :)

Hehe her er det over 20 grader ute enda:eek: håper det synker snart, for er 25 på rommet til Liana:confused:
Det vil hun nok ja, spesielt om hun synes bæsj i bleia er ubehagelig ;)

Ja, jeg syntes i grunnen det var deilig å komme hjem igjen til 16 grader på soverommet :)

Jenny hadde visst poka borti puppene til dm her en dag. "Pupp" sa dm da Jen pekte på dem (om og om igjen). Så tok hun tak i bodyen sin ved halsen, dro den ut, kikka nedi og brukte ett av de få ordene hun kunne. "Tomtt!!" :p

Hahaha, så bra! Hun hadde jo rett i det da :D

Hermine sto naken foran speilet i går og så på seg selv, så kom det "iiiiingen tisselur, baaaare navel" :p

Hahaha i feil hals:D fantastisk jente du har der ;)

Liana kommer med nye ord og små setninger hver dag nå:) idag mista hun én blåbær på gulvet, og sa fortvilet "dette neeee":D hehe

Hahah må le! Ganske smart tenkt av hun å forstå at det var tomt hos hun :P:D haha

Hahaha i feil hals:D fantastisk jente du har der ;)

Liana kommer med nye ord og små setninger hver dag nå:) idag mista hun én blåbær på gulvet, og sa fortvilet "dette neeee":D hehe
Hehe, ja, hun er underholdende. Kler på seg sekk, smykker (og i barrumpa) og sier "hadet, Mine går på jobben" :p

Så morro at det kommer nye ord hele tiden :D Er gøy når de stadig lærer noe nytt :)

Hermine overrasker til stadighet med å gjenta ALT jeg sier ;)

Det vil hun nok ja, spesielt om hun synes bæsj i bleia er ubehagelig ;)

Ja, jeg syntes i grunnen det var deilig å komme hjem igjen til 16 grader på soverommet :)

Ja det er noe hun har begynt med i det siste ;) før helgen så bæsjet hun litt idet vi skulle reise fra barnehagen, og hun gråt så sårt på vei hjem..så keg spurte om hun har aua, og hun svarte "neei popa" :P og svarte ja når jeg sa at vi skal hjem å skrifte bleie.. hehe..

16 grader er litt kaldt for min smak :P liker å ha det på rundt 18 :) men ja, kveldene og nettene skulle vært kjølig året rundt her å!

Hehe, ja, hun er underholdende. Kler på seg sekk, smykker (og i barrumpa) og sier "hadet, Mine går på jobben" :p

Så morro at det kommer nye ord hele tiden :D Er gøy når de stadig lærer noe nytt :)

Hermine overrasker til stadighet med å gjenta ALT jeg sier ;)

Haha er det sånn pappan drar på job eller?:P haha..

Ja det ee mange morsomme faser hos de små!:D babytida blir lissom så "kjedelig" når man vet hva man har i vente:)

Sorry om det blir litt skrivefeil her altså :P bare jeg som ikke treffer de riktige bokstavene i farta;) hehe

EnDelig har jeg tid til å lese annet enn pensum!
Godt i gang med en krimbok, den blir nok med meg i sengen :-)
God natt alle sammen!!

Surfer mobilt!

Back
Topp