Sølestripe

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Flere som til stadighet får sølestripe på magen? Jeg har tidvis et "kors" på magen, hvorav noe må komme fra at jeg drar genseren langs med kanten på ting mens jeg holder på med mat for eksempel, og så er det sølestripe som kommer fra at jeg tydeligvis har fått vanskeligheter med å treffe munnen min. :p Aldri opplevd å få så møkkete genser som jeg gjør i disse dager, og alt er sentrert til magen. :p

Oh yes! :D
Starter gjerne allerede til frokost :P
Dropper gjerne de lyse toppene nå, for jeg må bare skifte i løpet av dagen uansett.

Hahaha morsomt at du nevner det, for jeg så ikke ut etter bakinga i dag :P og det var bare jeg som sto og klusset på kjøkkenet. Kunne ikke skylde på at jenta hadde hjulpet til heller :P

Hahaha morsomt at du nevner det, for jeg så ikke ut etter bakinga i dag :P og det var bare jeg som sto og klusset på kjøkkenet. Kunne ikke skylde på at jenta hadde hjulpet til heller :P
Som jenta mi sa i dag da vi bakte; mamma, du griser faktisk mer enn meg. Bare se på genseren din!

Takk for den, liksom :p hun hadde rett da ;)

Haha ja! Har også en tendens til å bli våt etter å ha stått for nært vaskekluten om den ligger på benken. :p

Hettegenseren har sjokoladeflekker fra i går da jeg spiste safari kjeks :P vasker klær hver dag men orker ikke å ta på en ren genser nå for den blir vel bare skitten. :P

Hehe, kjenner meg godt igjen:-) Middagen er det måltidet som er vanskeligst å unngå og søle, rekker liksom ikke bort til tallerkenen..

Oppdager til stadighet at jeg har sølt noe når jeg ser meg i speilet. Det er liksom under magen, så ikke så lett å oppdage hele tiden:p

Jeg har ikke merket at jeg søler så mye, men i dag når jeg hadde tørket støv i leiligheten, var magen helt støvete ;)

Back
Topp