Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah...heldig du!!Siden jobben betaler min lønn som vanlig under permisjonen er det de som ordner med lønnspapirer. Er vel avhengig av hvordan det fungerer på jobben.
Jeg trengte ikke det siden jeg har jobbet 100% hos arbgiver siden mai 2014Okeisender dere med kopi av lønnsslipp av de siste 6mnd?
Ja, det beste er at jeg får alle mine tillegg som vanlig. Så hvis jeg skulle ha jobbet en rød dag så får jeg 150% helgetillegg for de vaktene når jeg har permisjon også. Det er svært sjeldent materielle/økonomiske goder med jobben som sykepleier på sykehus. Dette er vel den eneste![]()
Du burde prøve å overtale de!! Har veldig mye å si på feriepengene neste år!Ah...heldig du!!Her blir jeg "Naver" i permisjonen for jobben vil ikke ha "styret" med å få penger igjen fra NAV
![]()
Har prøvd og de sier tvert nei. Tror jeg kommer til å prøve og finne en annen arbeidsgiver når jeg er ferdig med permisjonen...Du burde prøve å overtale de!! Har veldig mye å si på feriepengene neste år!
Jeg hadde fra nav første gangen, men da hadde jeg bare råd til en ferieuke året etter.. Nå ble han født 1. Juledag også da, så permisjonen var så og si hele kalenderåret. Nå har du jo rukket å jobbe deg opp litt feriepengerHar prøvd og de sier tvert nei. Tror jeg kommer til å prøve og finne en annen arbeidsgiver når jeg er ferdig med permisjonen...![]()
Du burde prøve å overtale de!! Har veldig mye å si på feriepengene neste år!