Søknad til nav..

hoppelopp

Blir kjent med forumet
Sender dere lønnsinfo-arket sammen med søknaden til foreldrepengene, eller gjør arbeidsgiver det? :)

Jeg har sendt alt selv, bare fått arbeidsgiver til å se over og skrive under inntektsopplysningsskjema :)

Her var d personalavdelingen som skulle fylle ut inntektsopplysningsskjema og sende d inn, (jeg hadde mest lyst til å sende d inn sammen med resten, men den gang ei).
Edit: regner med d er fordi d er jobben som får pengene fra NAV når jeg er i permisjon:)

Last edited:
Siden jobben betaler min lønn som vanlig under permisjonen er det de som ordner med lønnspapirer. Er vel avhengig av hvordan det fungerer på jobben.

Siden jobben betaler min lønn som vanlig under permisjonen er det de som ordner med lønnspapirer. Er vel avhengig av hvordan det fungerer på jobben.
Ah...heldig du!!:D Her blir jeg "Naver" i permisjonen for jobben vil ikke ha "styret" med å få penger igjen fra NAV:(

Ja, det beste er at jeg får alle mine tillegg som vanlig. Så hvis jeg skulle ha jobbet en rød dag så får jeg 150% helgetillegg for de vaktene når jeg har permisjon også. Det er svært sjeldent materielle/økonomiske goder med jobben som sykepleier på sykehus. Dette er vel den eneste ;)

Ja, det beste er at jeg får alle mine tillegg som vanlig. Så hvis jeg skulle ha jobbet en rød dag så får jeg 150% helgetillegg for de vaktene når jeg har permisjon også. Det er svært sjeldent materielle/økonomiske goder med jobben som sykepleier på sykehus. Dette er vel den eneste ;)

Samme her! Veldig fin "gode" da :-)

Ah...heldig du!!:D Her blir jeg "Naver" i permisjonen for jobben vil ikke ha "styret" med å få penger igjen fra NAV:(
Du burde prøve å overtale de!! Har veldig mye å si på feriepengene neste år!

Her sender jobben inn lønnsopplysningene siden det er de som betaler meg i permisjonen. Men kjenner jeg ble kjempe sur i dag!ringte nav for å høre om de har mottatt lønnsopplysningene, det hadde de ikke!!! søknaden min hadde vært ferdig behandlet i forrige uke sa de på nav, hadde det ikke vært for at lønnskontoret ikke har klart å få levert papirene!!

Har prøvd og de sier tvert nei. Tror jeg kommer til å prøve og finne en annen arbeidsgiver når jeg er ferdig med permisjonen...:p
Jeg hadde fra nav første gangen, men da hadde jeg bare råd til en ferieuke året etter.. Nå ble han født 1. Juledag også da, så permisjonen var så og si hele kalenderåret. Nå har du jo rukket å jobbe deg opp litt feriepenger:) kjip arbeidsgiver!!

Arbeidsgiver skulle sende d:)

Du burde prøve å overtale de!! Har veldig mye å si på feriepengene neste år!

Kan du utdype det litt? Sist gang fikk jeg direkte fra nav, mens nå går det via arbeidsgiver. Jeg er kommunalt ansatt. Betyr det at det er en fordel? Hva er forskjellene? Skjønner jeg har litt å sette meg inn i :P men helt perfekt om det gagner meg :D

Back
Topp