Så kjedelig at dere har den opplevelsen, da skjønner jeg at du er skeptisk :/ Jeg ringte nav før helgen da jeg mistenker at det blir forsinkelser med søknaden i disse tider men som nevnt så sa vedkommende at det som skjer nå skal ikke gå ut over foreldrepenge søknadenene. Jeg krysser fingrene for at det går knirkefritt
Altså - misforstå meg ikke. Jeg er jo takknemlig for jobben de gjør, det bare har tatt litt tid så stoler ikke helt på saksprosessen... Og må innrømme at jeg måtte le når de gjør feil gang på gang som de i loggene også har beklaget - men likevel gjentar 1 uke etter JEG ville ha søkt i god tid slik at de får "rom" for litt ekstra behandlingstid denne gangen (da jeg forstår det kan ta tid nå) Men som nevnt så har de til og med "purret på" min søknad, så da høres det ut som de er på saken - bare denne kommunen som ikke klarer å gjøre sin jobb ifht. inntektsopplysningene. Heldigvis får jeg lønn fra kommunen, så JEG får lønna mi og kommunen får sine penger for sent i så fall..