Spirevipps
Forelsket i forumet
Noen som har gjort det ? Må vel gjør det snart ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har de ikke, fikk det bekreftet fra nav over tlf i dagJeg har gjort det og sjefen sendte beskjed om at lønnskontoret måtte sende inntekstopplysning i går.. antar de har lengre behandlingstid også nå, så ville ha gjort det snarest
Det varierer nok fra sted til sted.Det har de ikke, fikk det bekreftet fra nav over tlf i dag
Det sa ikke vedkommende noe som helst om, noe hun da evt burde gjort hvis det er tilfelleDet varierer nok fra sted til sted.
Det sa ikke vedkommende noe som helst om, noe hun da evt burde gjort hvis det er tilfelle
Hun sa at søknad om foreldrepenger går sin gang uavhengig av det som skjer nå
Sendte inn søknad i starten av mars. Arbeidsgiveren min kunne sende inn inntektsopplysninger tidligst 16. mars, og det gjorde de. Fikk vedtak om foreldrepenger samme dag. Jeg tar min periode og fellesperioden (og ferie i juli/august) så tar samboer over på slutten. Har en avtale med arbeidsgiver om ulønnet permisjon dersom behovet er der.
Vil tro du er maks uheldig damen nå er ikke nav de mest pålitelige heller altså.... her brukte de 2 mnd på å behandle en søknad om svangerskapspenger.... da ga de motstridende beskjeder til meg og sjefen min som forsinket saken, glemte å opplyse om diverse ++ man får som regel veldig varierende svar alt etter hvem man snakker med...
Vil tro du er maks uheldig da
Ja, fikk varsel på e-post om brev fra NAV i Digipost.fikk du melding på Digipost når den var godkjent?
Så kjedelig at dere har den opplevelsen, da skjønner jeg at du er skeptisk :/ Jeg ringte nav før helgen da jeg mistenker at det blir forsinkelser med søknaden i disse tider men som nevnt så sa vedkommende at det som skjer nå skal ikke gå ut over foreldrepenge søknadenene. Jeg krysser fingrene for at det går knirkefritttja.. det er ikke første gang vi har hatt store problemer med nav altså noe fungerer såklart, men det er jammen mye som ikke fungerer og de ikke vet... (som når vi søkte refusjon for reiseutgifter når sønnen var til lege og jeg måtte ned på det lokale nav kontoret 5 (!!!!) ganger, eller når mannen søkte foreldrepenger med nr 2 og var på nav fordi det ikke gikk an å bruke det skjemaet som ble brukt da og hun på nav ringte ei anna ei på nav, som måtte gå inn på kontoret til ei anna ei på nav.. som heller ikke viste svaret.... )