Særeste navnet du har kommet over?

Klarer ikke sånne navn som helt tydelig er funnet på for å være så sær som mulig. :p
Chrisander, Alvida osv. Så en tråd her med en blogg hvor alle barna i den aktuelle familien hadde dobbeltnavn, og alle bar preg av samme tankegang. Sånt får jeg spader av. :p
Tror jeg vet hvilke , og er helt enig :hilarious:
 
Olga Palma Nordvesta het en slektning langt der ute, det er vel helst kombinasjonen og det siste navnet som er "sært".

Et utenlandsk navn som sikkert ikke er sært der det kommer fra, men som kommer mindre heldig ut på norsk og dermed blir ganske sært og uheldig her er Driton.
 
Tror jeg vet hvilke , og er helt enig :hilarious:

Jeg også. Oppkonstruerte, pretensiøse navn konstruert for å være så unike som mulig blir smør på flesk og litt olje på toppen for min del.
 
Jeg også. Oppkonstruerte, pretensiøse navn konstruert for å være så unike som mulig blir smør på flesk og litt olje på toppen for min del.
Ja , nettopp:hilarious: God sammenligning;)
 
Lex har blitt populært blant mine bekjentskaper, som første del av dobbeltnavn.
Merkelig at noe så likt Alex kan høres så rart ut i mine ører :p
 
Rosa Bleie har jeg hørt om noen som heter [emoji85]

Ellers er Olof Hilmer langt opp på listen. Og Lokris.

Får også litt fnatt av de som har farger til etternavn; Brune og Gule kjenner jeg til der [emoji28]
 
Rosa Bleie har jeg hørt om noen som heter [emoji85]

Ellers er Olof Hilmer langt opp på listen. Og Lokris.

Får også litt fnatt av de som har farger til etternavn; Brune og Gule kjenner jeg til der [emoji28]
Høææ? Rosa Bleie?:hilarious: Da ber du nesten om at ungen skal bli ertet for navnet sitt :wideyed:
 
Apropo navn. Visste dere at det er mulig å hete Mensen til etternavn?

I følge ssb har 12 personer Mensen som etternavn i Norge! :woot::hilarious:
 
Tittet igjennom guttenavn, fordi vi har bestemt jentenavn om det er ei tulle i magen. :Heartred Fant navnet Eggert, og synes det var skikkelig sært. :laughing002
 
Tidemann... en liten baby liksom, det ble bare så rart. Også Barslars, stakkars fyr.

Mora mi heter Gurli, og jeg har aldri hørt noen andre som heter det så jeg syns det er veldig kult.
 
Back
Topp