Sædvennlig glidemiddel

Brooke

Elsker forumet
MayDay2021
Skuddårsspirene 2024
Noen som har gode erfaringer?
Helst noe jeg får kjøpt på apoteket /butikk, må ha det denne uka o_O

Pre-fert :chicken: Den er iflg spesialist innen analyse av spermier betraktelig bedre enn feks Concieve plus. Kjekt å få sånne produsentuavhengige råd synes jeg :woot:

Har nå bestilt meg Pre-fert, den som er linket til over her var på tilbud på Fertil.no :woot: håper det kommer frem fort:hilarious::hilarious:

De var stiv i prisen, men hvis det hjelper er det jo verdt det o_O
Den var ganske dyr ja, enig der. Fikk en prøve fra fertil.no. Fikk ikke med den man skal sette på tuppen så ikke fått testet enda.

Den var ganske dyr ja, enig der. Fikk en prøve fra fertil.no. Fikk ikke med den man skal sette på tuppen så ikke fått testet enda.

Den var på tilbud til 100kr på Fertil.no da,de du linket til :joyful: så kjøpte 2pk:hilarious: er overbevist om at det er noe med miljøet nedi der som gjør at det ikke klaffer, så nå når vi se da ;)

Last edited:
Den var på tilbud til 100kr på Fertil.no da,de du linket til :joyful: så kjøpte 2pk:hilarious: er overbevist om at det er noe med miljøet nedi der som gjør at det ikke klaffer, så nå når vi se da ;)
Oi det var billig!! Lykke til!!

Har nå bestilt meg Pre-fert, den som er linket til over her var på tilbud på Fertil.no :woot: håper det kommer frem fort:hilarious::hilarious:

Jeg skulle akkurat til å tipse deg om dette tilbudet, men du hadde oppdaget det selv:) Jeg bestilte 3 pakker;) La oss håpe det gjør susen!

Vi brukte Concieve+ når vi ble gravide nå! Da hadde vi prøvd en liten stund før. Om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke Men.
Hvis noen trenger kan de få resten av de jeg har igjen. Brukt bare 2! Så skriv gjerne til meg. Kan sende mot at det blir betalt porto evt :)

Jeg har brukt prefert for første gang denne måneden :) så nå er jeg spent :) 1dpo i dag ❤️

Brukte conceive+ og babyklister denne pp (første gang for begge de) og spira sitter den :happy:

Back
Topp