Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. 33+1 i dagNoen andre som opplever dette? Er uke 31+5 .
Nesten godt å høre at da er ikke bare meg. Begynte nesten å tenke på at det kunne være noe som ikke er braJepp. 33+1 i dag
Jeg hadde det med første ungen også. For min del tror jeg det var fordi at jeg var så tynn og magen ble sååå svær, så huden var så stram der. Fikk strekkmerker rett over navelen 2 dager før jeg fødte. Kjenner det samme denne gangen og ser huden er veldig strekt (ikke fått nye strekkmerker ennå da *bank i bordet*)Nesten godt å høre at da er ikke bare meg. Begynte nesten å tenke på at det kunne være noe som ikke er bra
Huden min er også veldig strekt, så er kanskje det da...Jeg hadde det med første ungen også. For min del tror jeg det var fordi at jeg var så tynn og magen ble sååå svær, så huden var så stram der. Fikk strekkmerker rett over navelen 2 dager før jeg fødte. Kjenner det samme denne gangen og ser huden er veldig strekt (ikke fått nye strekkmerker ennå da *bank i bordet*)