Sårhetsfølelse rundt ved navel området

Nesten godt å høre at da er ikke bare meg. Begynte nesten å tenke på at det kunne være noe som ikke er bra
Jeg hadde det med første ungen også. For min del tror jeg det var fordi at jeg var så tynn og magen ble sååå svær, så huden var så stram der. Fikk strekkmerker rett over navelen 2 dager før jeg fødte. Kjenner det samme denne gangen og ser huden er veldig strekt (ikke fått nye strekkmerker ennå da *bank i bordet*)
 
Jeg hadde det med første ungen også. For min del tror jeg det var fordi at jeg var så tynn og magen ble sååå svær, så huden var så stram der. Fikk strekkmerker rett over navelen 2 dager før jeg fødte. Kjenner det samme denne gangen og ser huden er veldig strekt (ikke fått nye strekkmerker ennå da *bank i bordet*)
Huden min er også veldig strekt, så er kanskje det da...:(:confused:
 
Jeg er også ganske sår, men merker det først når mannen eller jeg masserer magen med olje og kommer borti navlen :p Det er ganske strekt, så er nok derfor tenker jeg :)
 
Jeg har også hatt periodevis vondt i området ved navlen, spesielt på høyre side. Jeg tror det er fordi lillemann ligger og presser på samme punkt mye, samtidig som magen strekker seg.
 
Samme her!
Hun har ligget med rumpa ut endel, så har nok strekt både muskler og hud der nå.
Eeer så sinnsykt ømt, som om det er et svæææært blåmerke.
 
Idag har jeg hatt vondt i piercinghullet i navlen (den ble tatt ut for nesten 1 år siden, i første svangerskap). Er 32+4 idag.
 
Back
Topp