Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er derfor man skal bade med olje. Men å vaske rompa med olje fungerer også bra for å løsne alt og gi fuktighet til huden.Jeg bruker tørre engangskluter man kan kjøpe på apoteket når hun bare har tissa litt og for å tørke over etter jeg har brukt våtservietter.
Jeg har hørt at man ikke skal bade baby hver dag. På sykehuset anbefalte de å bade en gang i uka og ellers vaske med en fuktig klut i ansiktet når baby blir full av melk. Huden til baby kan bli tørr og sår.
Det er derfor man skal bade med olje. Men å vaske rompa med olje fungerer også bra for å løsne alt og gi fuktighet til huden.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg vasker bare med klut og vann, har litt babyolje på om der er noe avføring som sitter fast i huden for å løsne det. Bader mini en gang i uka i oljevann.Bruker dere babyolje og vann? Bruker kompresser med vann her.,
Bruker kompresser med vann, men olje hvis avføringen sitter godt fast i huden (spesielt barnebek). Bader i vann med en goood dæsj oljeBruker dere babyolje og vann? Bruker kompresser med vann her.,
Det er genialt for å forhindre kontakt mellom hud og avføringSniker fra juni 2014. Når storebror var liten brukte vi bare vaselin. Det funket veldig bra og var ikke så mye sår da![]()