Nå har Mia hold det gående i to timer. Hun har vært så flink å sove om nettene, men den siste uka har hun begynt å tulle fælt. Jeg har lagt henne rundt 18 hver kveld, og hun har våknet 0-2 ganger for mat iløpet av 13 timer, hvor første oppvåkning har vært mellom 01-03. Dersom hun har våknet 03 har hun bare vært oppe en gang før vi står opp klokken 07, og hvis hun våkner 01 våkner hun igjen 05. I det siste har hun begynt å våkne mellom 21-00, så igjen rundt 03, og på nytt 05. I går våknet hun 0330 og holdt det gående i 1,5 time og nå har hun som sagt holdt på i to timer. Sover enda ikke. Skriker med engang jeg legger henne i senga si. Hun tar ikke smokk og vil bare ligge til puppen. Jeg samsover ikke med henne pga hva som skjedde med broren. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun sover nesten ikke på dagtid, så jeg får ingen pauser da. Nettene har vært hellige og den eneste gangen jeg får hvilt meg. Hvis det fortsetter slik så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg klarer ikke være våken hele dagen og mange timer om natten. Jeg er så sliten at tårene bare triller og jeg har mest lyst til å bare be henne ti stille og legge seg å sove. Jeg føler meg som den verste mammaen i verden, for jeg syns ikke det spor synd i henne...
Håper noen har noen gode råd, for det kan ikke fortsette slik...
Håper noen har noen gode råd, for det kan ikke fortsette slik...