Så var det dags for UL

For en dust! Godt at du har tunga rett i munnen, og overser dritten hans...
Flott at du fikk se utvikling og fremgang med den lille <3
Håper at din neste UL blir en langt mere koseligere opplevelse ;)

Seriøst, hadde det vært meg så hadde jeg skjelt han ut.
Hadde HVEM SOM HELST andre sagt noe sånt til deg, en venn, en kollega, en vilt fremmed, så hadde man jo sagt at fuck deg, brenn i helvete, gå og dø din idiotiske drittsekk. Hvorfor skal legene få noen annen behandling? Jeg ville sagt ifra til han personlig at "du gjør det værre for meg, jeg veit statistikkene og jeg er ikke dum. Nå, gi meg harde fakta om MIN tilstand og no more. Takk."

Han burde få en advarsel fra noen, fytti!

Bra alt stod bra til da :) SKal på UL om 3 timer selv, spent :)

Seriøst, hadde det vært meg så hadde jeg skjelt han ut.
Hadde HVEM SOM HELST andre sagt noe sånt til deg, en venn, en kollega, en vilt fremmed, så hadde man jo sagt at fuck deg, brenn i helvete, gå og dø din idiotiske drittsekk. Hvorfor skal legene få noen annen behandling? Jeg ville sagt ifra til han personlig at "du gjør det værre for meg, jeg veit statistikkene og jeg er ikke dum. Nå, gi meg harde fakta om MIN tilstand og no more. Takk."

Han burde få en advarsel fra noen, fytti!

Bra alt stod bra til da :) SKal på UL om 3 timer selv, spent :)
Hihi, måtte flire litt nå kjente jeg :) Hadde vært såååå digg å si det til han. Men jeg er altså for pinglete til noe sånt :p

Masse lykke til på UL! :) :) Håper den du skal til er litt kulere :)

Sånn dere, da var jeg ferdig. Fikk kjeft av legen fordi jeg var der så tidlig. Men det var utvikling siden sist. Fostersekken var mye større og jeg så at det var et embryo/foster der. Han kunne såvidt se at hjertet banket, men ikke jeg. Han sa det var for tidlig til at "noen som ikke så på dette hver dag" kunne se det. Han sa "medisinsk sett kunne jeg vare bedt deg dra til fastlegen og fylle ut helsekort osv, men jeg skjønner jo at det blir til at jeg må gi deg ny time om en uke".

Så ja. Ny time om en uke. Men jeg er jo litt roligere da, han sa jo at alt så bra ut og at han egentlig bare vil sende meg til legen for å fylle ut helsekortet. Men fikk deeeeen lange talen om abort ja. "Hadde det vært to damer i dette rommet så hadde minst en av de abortert. Bare se for deg klassen din på vgs, sikkert 14-15 jenter, det er ikke så rart at du er en av de som abortert da"... Jeeeez.
Hvor langt på vei er du nå Mamman til J?

hoohey! den legen må ha hatt en dårlig dag på jobb! Godt at alt sto bra til, og håper du får en annen lege neste gang!

Jøss, for en drittsekk! Han kan være glad det ikke var meg han sa det til, da hadde han tilslutt gått gråtende ut av det rommet.. Man tuller ikke med en "desperat" og hormonell kvinne, vet han ikke det?

Så godt å høre at alt gikk bra:D ikke første legen jeg har hørt om som burde tatt seg et lynkurs i kommunikasjon. Ikke helt god mange av de, nei:p

For en teit lege det høres ut som du har vært hos! Men veldig kjekt å høre at alt står bra til :) Venter spent på ny oppdatering om 1 uke. Selv skal jeg på tidlig ul om ca 1 1/2 uke - da er jeg 10+2 og håper virkelig på å få sett et bankende hjerte :D Er kjempe nervøs jeg også...

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Så bra at det så fint ut. Men for en idiot av en lege. Hva er problemet hans lissom? Hadde klage på han jeg.

Back
Topp