Hva skjer?????Han legen her var veldig sånn "vi anser ikke dette som noe risiko, 50% av alle svangerskap ender i abort så det er helt vanlig"...
Tusen takk for informasjon liksom.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjer?????Han legen her var veldig sånn "vi anser ikke dette som noe risiko, 50% av alle svangerskap ender i abort så det er helt vanlig"...
Tusen takk for informasjon liksom.
Sitter her og venter.. Vært inne og snakket med legen, men var fullt på alle rom med UL, så må vente litt til til det er et ledig rom med UL... Men han virka så lite empatisk han mannen. Bare fortalte meg at dette ikke var noe risikosvangerskap og at det er helt vanlig å miste. At det bare var psykiske årsaker til at jeg var her nå.Hva skjer?????
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sitter her og venter.. Vært inne og snakket med legen, men var fullt på alle rom med UL, så må vente litt til til det er et ledig rom med UL... Men han virka så lite empatisk han mannen. Bare fortalte meg at dette ikke var noe risikosvangerskap og at det er helt vanlig å miste. At det bare var psykiske årsaker til at jeg var her nå.
No kidding..
Sånn dere, da var jeg ferdig. Fikk kjeft av legen fordi jeg var der så tidlig. Men det var utvikling siden sist. Fostersekken var mye større og jeg så at det var et embryo/foster der. Han kunne såvidt se at hjertet banket, men ikke jeg. Han sa det var for tidlig til at "noen som ikke så på dette hver dag" kunne se det. Han sa "medisinsk sett kunne jeg vare bedt deg dra til fastlegen og fylle ut helsekort osv, men jeg skjønner jo at det blir til at jeg må gi deg ny time om en uke".
Så ja. Ny time om en uke. Men jeg er jo litt roligere da, han sa jo at alt så bra ut og at han egentlig bare vil sende meg til legen for å fylle ut helsekortet. Men fikk deeeeen lange talen om abort ja. "Hadde det vært to damer i dette rommet så hadde minst en av de abortert. Bare se for deg klassen din på vgs, sikkert 14-15 jenter, det er ikke så rart at du er en av de som abortert da"... Jeeeez.