Så vanvittig mye bevegelser !!!

Jeg begynte å kjenne masse tydelige bevegelser ca i uke 20-21 og syns det er fantastisk. Ingen er ubehagelige bare deilig å kjenne at den rører seg. Men er har vært en par dager de siste ukene der det er mindre og da blir man jo litt bekymret, men dagen etter på er det full rulle igjen. Regner med at har jeg vært veldig aktiv en dag så er babyen også mer sliten dagen etterpå=)

Må har han snudd seg så helt annerledes følelse, sparket innover i 3 dsger nå, kjempe rart :p

Uke 22 og masse liv! Gjerne midt på dagen, etter middag og som nå, midt på natten :) Fabtastisk opplevelse :) har mf foran men føles som h*n nesten kommer ut fra magen :D sparker veldig midt på så føler "drønn" :)

Uke 22 og masse liv! Gjerne midt på dagen, etter middag og som nå, midt på natten :) Fabtastisk opplevelse :) har mf foran men føles som h*n nesten kommer ut fra magen :D sparker veldig midt på så føler "drønn" :)

Haha Har forran jeg også men det går i ett :D helt fantastisk! Hadde ipaden på magentoppen ista mens jeg lå også sparka han og den sklei ned :D *ler*

Back
Topp