Så vanvittig mye bevegelser !!!

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Helt sprøtt! Ble vekket kl 02 i natt av et kjempe dunk i magen. Fra 02-03 ca kjente jeg han KONSTANT. Så mye at det faktisk gjorde vondt :p magen flytta seg hit og dit og jeg fikk ikke sove :p gikk virkelig opp for meg at jeg har sønnen min i magen <3 begynte bli fryktelig ubehagelig tilslutt, så strøk masse på magen og da ble det stille og jeg sovna :p

Men! Helt siden jeg våkna idag har det vært full rulle, begynner bli øm overalt, han romsterer noe fryktelig :p hele magen flytter nesten på seg! Ne så magisk og unikt!! Og jeg som til og med har morkaka forran, 21+0 idag :p klarer ikke gjøre noenting jeg, bare ligger kjenner og har skikkelig "mageknip" følelse av alle bevegelsene hihi!

Fler som opplever dette?

Edit: Kjenner ca bevegelse hvert 15 sekund i mange timer nå, det er normalt eller? Redd det er noe feil jeg nå plutselig :0

Hehe, så gøy med masse liv da:)
Aner ikke hva som er normalt jeg. Her har jeg såvidt begynt å kjenne litt:)

Slik er det her også :) 22+3 er helt kaos om natta i 3 tiden og 5 om morgenen da sovner han ;) i dag har jeg liggi mye på sofaen og det er fult trøkk og sparker og slår om hverandre ;) men han ska bare få lov lille gullet mitt :)

De siste dagene har jeg også kjent mye mer liv, og endelig på dagtid også (før kjente jeg bare noen få spark før jeg sovna på kvelden).. Nå romsterer hun og sparker mye dag som kveld! Pappaen kjente også masse spark i går, det var artig! Og jeg har også morkaken forran.. Herlige greier!

Her er jeg litt trøtt av alle spark og slag. Ligger helt ned under trusekant og bruker blæren og alt annet som boksepose.. aj aj aj vondt og ubehagelig! For all del trygt å kjenne liv, men litt for ondt te at det e koselig :/

Har kjent liv i et par uker,men ikke skikkelige spark enda. Men det er mye bevegelse, og blir alltid litt ekstra liv når jeg skal legge meg for kvelden :) Jeg liker å kjenne på aktiviteten

Jeg kjenner også mye romstering, mer som en strandet, sprellende fisk enn konsentrerte spark. Ser det utenpå innimellom. Lurer på hva han holder på med der inne, hehe:) Har også de siste to nettene også våknet av romsteringen. Jeg har ikke fått vondt, men synes det er litt ubehagelig når han sparker nedover mot blære og tarmsystem. Kjennes ut som heftige luftbobler - rykker i hele systemet. Jeg har også morkaken foran, men har kjent mye bevegelse flere ganger daglig i flere uker. Er 23+4 i dag.

Samme her, begynner faktisk å bli litt plagsomt og slitsomt til tider. I natt sov jeg nok ikke mer enn 3-4 timer :p men er jo så koselig på samme tid da :)

Så koslig!! :)

Her er frøkna i magen veldig aktiv på kveldstid, og romsterer, sparker på blæra og opp mot ribbein, men gjør ikke vondt eller er ubehagelig..... enda ;) :) hihi

Så koslig!! :)

Her er frøkna i magen veldig aktiv på kveldstid, og romsterer, sparker på blæra og opp mot ribbein, men gjør ikke vondt eller er ubehagelig..... enda ;) :) hihi

ÅÅh så koselig alle sammen :D godt høre det er fler :D leste at de er mest aktive når vi ligger stille og sovner når vi går rundt, og at det er derfor små babyer liker å bli bært :D sove i bevegelse <3

Herlig å kjenne liv ! Har morkaka forran så tok litt tid før jeg kjente noe + at jeg er første gangs :) Nå kjenner jeg liv hver dag, og det er såå kos :))

Her så sparker frøkna på morgonkvisten :) det er veldig koselig <3

Har kjent liv noen uker, er 22+3 nå. Kjente liv fra utsiden på selveste 20ukerskvelden <3 Nå er det perioder med liv som både sees og kjennes fra utsiden gjennom hele dagen og når jeg legger meg. Kjenner spesielt bevegelser når jeg har pause på jobb eller i 12 tiden på dagen hvis jeg er hjemme, på tidlig kveld og når jeg legger meg. Artig å kjenne at lillesnuppa mi koser seg inni magehuset <3 :-)

Back
Topp