Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med nytt hus da vil nok tida gå fortere fremoverSynes tiden går sent..det vil si,helt til nå! Ble plutselig mye som må ordnes før fødselen så nå ble jeg stressa kjøpt nytt hus i dag☺☺
syns tiden har gått sakte selvom jeg syns det er lenge siden jul. 16.er fet oul,og med mk forran må jeg dessverre belage meg på mye ekstra venting på å kjenne liv....
Jeg også.Jeg har MK forran og kjent liv noen uker nå er 17+5
syns tiden går veeeeldig sakte her å, tittet på min gravid app nå, og det stod at 42,4 % av svangerskapet er fullført men det går sakte men sikkert framover
Hvilken app er det du har som viser sånn prosent?
Er det bare jeg som syntes tiden går sykt sakte ? Hvordan skal dette bli, ikke halvveis engang jo alt som står i hodet på meg er baby, sitter dagen lang søker og googler, titter på hva jeg kan handle, drømmer og fødsel hver natt, leser alle mulige fødselshistorier, hjelpes vil ha han i armene mine, vil oppleve fødsel <3
Venninne fødte idag og sååååå missunnelig, hihi
Svangerskaps app. En lilla en med en mage i mørkere lilla (bra forklaring? )
Vis vedlegget 102768
Bare søk på gravid app så kommer den opp som første alternativ i app store. Jeg er veldig fornøyd med den.
Takk Så den med en gang! Virker som en bra app
jeg er veldig fornøyd så står det om barnets utvikkling også i appen, så man har god oversikt, nå venter jeg på at det skal stå 50 % fullført da er jeg litt nærmere 100 %