Så utålmodig!

Synes tiden går sent..det vil si,helt til nå! Ble plutselig mye som må ordnes før fødselen så nå ble jeg stressa:p;) kjøpt nytt hus i dag☺☺

Synes tiden går sent..det vil si,helt til nå! Ble plutselig mye som må ordnes før fødselen så nå ble jeg stressa:p;) kjøpt nytt hus i dag☺☺
Gratulerer med nytt hus:) da vil nok tida gå fortere fremover

syns tiden har gått sakte selvom jeg syns det er lenge siden jul. 16.er fet oul,og med mk forran må jeg dessverre belage meg på mye ekstra venting på å kjenne liv....

syns tiden har gått sakte selvom jeg syns det er lenge siden jul. 16.er fet oul,og med mk forran må jeg dessverre belage meg på mye ekstra venting på å kjenne liv....

Jeg har MK forran og kjent liv noen uker nå:) er 17+5

Aner ikke hvor mk ligger her, men er 17+4 og kjenner fortsatt ikke liv. Jeg vil jeg vil!!! :)

Jeg synes og tiden går syyyykt seint!! Er så voldsomt utålmodig! Vil igang med alt og gjøre alt nå med en gang haha :P

Er det bare jeg som syntes tiden går sykt sakte ? Hvordan skal dette bli, ikke halvveis engang jo :p alt som står i hodet på meg er baby, sitter dagen lang søker og googler, titter på hva jeg kan handle, drømmer og fødsel hver natt, leser alle mulige fødselshistorier, hjelpes :p vil ha han i armene mine, vil oppleve fødsel <3

Venninne fødte idag og sååååå missunnelig, hihi :D

Er heeeeelt enig! Tenker på bebis prater om bebis å planlegger for bebis døgnet rundt føles det som. å sitter jeg ved ipaden eller telefonen så er jeg inne på barnesider der jeg kan kjøpe diverse ting ....til bebisen :p

Vil se den lille, gossa med han/hun å bli mamma helt enkelt :) så nei du er ikke aleine om å synes tiden går alt for treigt! Helt enig :p

Takk :) Så den med en gang! Virker som en bra app :happy:

jeg er veldig fornøyd:) så står det om barnets utvikkling også i appen, så man har god oversikt, nå venter jeg på at det skal stå 50 % fullført:p da er jeg litt nærmere 100 %:D

Back
Topp