Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med nytt husSynes tiden går sent..det vil si,helt til nå! Ble plutselig mye som må ordnes før fødselen så nå ble jeg stressakjøpt nytt hus i dag☺☺
syns tiden har gått sakte selvom jeg syns det er lenge siden jul. 16.er fet oul,og med mk forran må jeg dessverre belage meg på mye ekstra venting på å kjenne liv....
Jeg også.Jeg har MK forran og kjent liv noen uker nåer 17+5
syns tiden går veeeeldig sakte her å, tittet på min gravid app nå, og det stod at 42,4 % av svangerskapet er fullførtmen det går sakte men sikkert framover
![]()
Hvilken app er det du har som viser sånn prosent?![]()
Er det bare jeg som syntes tiden går sykt sakte ? Hvordan skal dette bli, ikke halvveis engang joalt som står i hodet på meg er baby, sitter dagen lang søker og googler, titter på hva jeg kan handle, drømmer og fødsel hver natt, leser alle mulige fødselshistorier, hjelpes
vil ha han i armene mine, vil oppleve fødsel <3
Venninne fødte idag og sååååå missunnelig, hihi![]()
Svangerskaps app. En lilla en med en mage i mørkere lilla(bra forklaring?
)
Vis vedlegget 102768
Bare søk på gravid app så kommer den opp som første alternativ i app store. Jeg er veldig fornøyd med den.

TakkSå den med en gang! Virker som en bra app
![]()
jeg er veldig fornøydså står det om barnets utvikkling også i appen, så man har god oversikt, nå venter jeg på at det skal stå 50 % fullført
da er jeg litt nærmere 100 %
![]()