Så utålmodig!

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er det bare jeg som syntes tiden går sykt sakte ? Hvordan skal dette bli, ikke halvveis engang jo :p alt som står i hodet på meg er baby, sitter dagen lang søker og googler, titter på hva jeg kan handle, drømmer og fødsel hver natt, leser alle mulige fødselshistorier, hjelpes :p vil ha han i armene mine, vil oppleve fødsel <3

Venninne fødte idag og sååååå missunnelig, hihi :D

Begynte plutselig å bli utålmodig her forrige dagen. Er egentlig mest utålmodig til å komme meg til april. Da skal jeg til Alanya i 13 dager. Når jeg kommer hjem da blir det veldig mye innkjøp og redebygging - tipper det er det jeg gleder meg til! Haha. Er som deg, sitter og søker, planlegger, vindusshopper og er skikkelig utålmodig med å få alt i hus :p

Begynte plutselig å bli utålmodig her forrige dagen. Er egentlig mest utålmodig til å komme meg til april. Da skal jeg til Alanya i 13 dager. Når jeg kommer hjem da blir det veldig mye innkjøp og redebygging - tipper det er det jeg gleder meg til! Haha. Er som deg, sitter og søker, planlegger, vindusshopper og er skikkelig utålmodig med å få alt i hus :p

Alanya hørtes deilig ut :p vi sitter venter på eneboligen vår som blir bygd i tillegg!!! Ganske rastløse :p og
Får ikke handlet og ordnet "rede" før det er klart i juni da vi sitter i en 45 Kvm leilighet nå, ikke mye plass til overs her :p!!!

Alanya hørtes deilig ut :p vi sitter venter på eneboligen vår som blir bygd i tillegg!!! Ganske rastløse :p og
Får ikke handlet og ordnet "rede" før det er klart i juni da vi sitter i en 45 Kvm leilighet nå, ikke mye plass til overs her :p!!!

Ja, skal bli deilig å lade opp batteriene før den hektiske sommeren som kommer :)
Samme her - vi "vet" vi skal flytte. Bare ikke hvor enda. Samboer får mest sannsynlig ny jobb, og vi må flytte i vei, eller så forlenger han kontrakt her, og da skal vi spørre om leilighet med flere soverom, da jobben hans står for bolig :) samtidig synes jeg tiden går fort da.. Er jo straks halvveis. Appen min sier 47%, så skal nok gå fort nok tenker jeg. Angrer sikkert på at jeg er utålmodig nå, når ungen straks er her, og jeg har glemt noe, venter på noe, eller er stresset for et eller annet :p

Åååå... Varmere strøk hørtes ikke feil ut ;)
Her går tiden sakte og fort om en annen. Ene uken flyr avgårde, neste går i sneglefart.

Både og! Syns egentlig dagene flyr av sted, men samtidig føles det som en eeevighet til oul! Regner med at tiden etter oul går veeeldig fort! ;)

Akkurat nå syns jeg det går veeeldig sakte:( venter utålmodig på å kjenne liv:p

Har det helt motsatt. Syns tida går superfort, og klarer ikke helt å gire meg opp til innkjøp og sånt.

Åååå... Varmere strøk hørtes ikke feil ut ;)
Her går tiden sakte og fort om en annen. Ene uken flyr avgårde, neste går i sneglefart.

Ja. Det skal bli godt! Helt enig!!!!! Der fikk du lagt ord på det. Her også går det fort og sakte om hverandre :p

Utålmodig ja! Mest fordi jeg føler det står litt stille nå, er så mye i vente. Er 16+1 idag, så jeg går og venter på å kjenne liv, ultralyd den 25 februar og at babymagen skal komme ordentlig (nå ser det bare ut som jeg koste meg godt i julen :P)

Utålmodig ja! Mest fordi jeg føler det står litt stille nå, er så mye i vente. Er 16+1 idag, så jeg går og venter på å kjenne liv, ultralyd den 25 februar og at babymagen skal komme ordentlig (nå ser det bare ut som jeg koste meg godt i julen :P)

Haha, jeg og! ser ut som jeg koste meg godt med juleribba for min del :P så jeg gleder meg ekstra til magen blir litt mer forma og til at jeg begynner å føle meg mer gravid. Når jeg fortalte til sjefen på jobb at jeg var gravid føltes det ut som at jeg løy.
Syns det går syyyykt treigt, men når jeg tenker at jeg er 16 uker på fredag så er det sånn "Hvor ble tiden av?" følelse :P
Jeg har Oul 4.mars så tvinger meg sjøl til å vente med innkjøp enda litt til :)

syns tiden går veeeeldig sakte her å, tittet på min gravid app nå, og det stod at 42,4 % av svangerskapet er fullført:p men det går sakte men sikkert framover:D

Jeg venter også på nytt hus! Vet ikke hva jeg føler tar lengst tid :-p Gidder ikke kjøpe så mye før vi er inne, blir bare mer å flytte på! Ferdig hus før baby kommer heldigvis :-D

Jeg venter også på nytt hus! Vet ikke hva jeg føler tar lengst tid :-p Gidder ikke kjøpe så mye før vi er inne, blir bare mer å flytte på! Ferdig hus før baby kommer heldigvis :-D

Ja vi fikk vite igår at huset blir klart i starten av juni, så nå er vi happy :p var nemlig en risk at det ikke ble ferdig før august :p

Jeg synes fortsatt tiden går styggfort! Mye å gjøre på jobb, med dager som er over før jeg aner ordet av det hjelper nok godt til. Gleder meg til neste fredag og OUL!

Samboeren min bygger det selv på kveldstid, så alt står på han, stakkars :-p Har også termin i August :-D

Jeg har termin i juli, dette er jo juligruppa :p så hadde det vært klart i august hadde det vært forsent :0 men heldigvis blir det klart i juni fikk vi høre nå:D hihi!

Jeg var akkurat sånn sist:) Jeg tar det litt mer med knusende ro denne gangen kjenner jeg. Var så utrolig gira på alt av babyting og babyutstyr og ble fryktelig utålmodig på å vente på at nurket skulle komme og ta det i bruk...Nå er det liksom 2-åringen som opptar så mye hos oss så rekker ikke å vente like mye:)

Jeg var akkurat sånn sist:) Jeg tar det litt mer med knusende ro denne gangen kjenner jeg. Var så utrolig gira på alt av babyting og babyutstyr og ble fryktelig utålmodig på å vente på at nurket skulle komme og ta det i bruk...Nå er det liksom 2-åringen som opptar så mye hos oss så rekker ikke å vente like mye:)

Nei, forståelig det kan gå litt fortere hvis man har barn fra før, hihi :D her går vi baaare og venter :p så koselig med 2 tette, vi håper på ha rundt 2 års aldersforskjell selv i forhold til nestemann :D

Back
Topp