Så trett

Lille_frosk

Glad i forumet
Noen flere som sliter/har slitt med tretthet i siste del av svangerskapet? Jeg er SÅ trøtt at det å gjøre EN aktivitet slår meg helt ut etterpå. Unormalt fra de andre svangerskapene. Men da slet jeg med hodepine.

Noen flere som sliter/har slitt med tretthet i siste del av svangerskapet? Jeg er SÅ trøtt at det å gjøre EN aktivitet slår meg helt ut etterpå. Unormalt fra de andre svangerskapene. Men da slet jeg med hodepine.
Jeg var kjempe trøtt. Pluss at jeg våknet hver natt med leggkramper. Hvor langt er du på vei?

Jeg var kjempe trøtt. Pluss at jeg våknet hver natt med leggkramper. Hvor langt er du på vei?
36 uker. Er skummelt. I går kjørte jeg bil med minstejenta bak og hun var jo lys våken og skravlet i vei. Hadde hun sovet måtte jeg nok ha stoppet og sovet litt selv og.

36 uker. Er skummelt. I går kjørte jeg bil med minstejenta bak og hun var jo lys våken og skravlet i vei. Hadde hun sovet måtte jeg nok ha stoppet og sovet litt selv og.
Ja kjenner meg godt igjen.. Den siste tiden måtte samboeren alltid kjøre de litt lengre turene.
Både fordi det var vondt å sitte med rattet mot magen, nattsynet var elendig og jeg var kjempe trøtt..

Ja kjenner meg godt igjen.. Den siste tiden måtte samboeren alltid kjøre de litt lengre turene.
Både fordi det var vondt å sitte med rattet mot magen, nattsynet var elendig og jeg var kjempe trøtt..
Skal sies at turen var på 45 min og at det var midt på lyse dagen. Neste uke skal jeg på ultralyd ca samme lengde og jeg gruer meg til å kjøre. Men kanskje mannen må ha hjemmekontor

Skal sies at turen var på 45 min og at det var midt på lyse dagen. Neste uke skal jeg på ultralyd ca samme lengde og jeg gruer meg til å kjøre. Men kanskje mannen må ha hjemmekontor
Du har ikke ei venninne eller familiemedlem som kan bli med da?
Jeg hadde ikke orket å kjøre så langt når jeg var så trøtt..

Med første sov jeg 20 timer i døgnet de siste 2 mnd. Var helt ferdig!

Ja, med førstemann. Sov seriøst 16-20 timer i døgnet de siste ukene. Var forferdelig å ikke ha noe energi. Hvis jeg ikke sov, ble jeg kvalm :(

Jeg blir veldig trøtt/sliten når ettermiddagen kommer. Også går det over til verking i kroppen ala influensaliknende symptomer :(

Jeg er veldig trøtt og sliten.
Var ikke det sist, men var sykemeldt halve svangerskapet. Denne gangen er jeg i full jobb og har ei på snart 2 år.

Helt likt som meg, det. Var jo nesten ikke forsvarlig å kjøre inn til byen som er 35-40 minutt unna...

Skal sies at jeg er sykemeldt og det der står årsak: slitenhetssyndrom/ utmattelsessymtomer

Back
Topp