Lille_frosk
Glad i forumet
Noen flere som sliter/har slitt med tretthet i siste del av svangerskapet? Jeg er SÅ trøtt at det å gjøre EN aktivitet slår meg helt ut etterpå. Unormalt fra de andre svangerskapene. Men da slet jeg med hodepine.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var kjempe trøtt. Pluss at jeg våknet hver natt med leggkramper. Hvor langt er du på vei?Noen flere som sliter/har slitt med tretthet i siste del av svangerskapet? Jeg er SÅ trøtt at det å gjøre EN aktivitet slår meg helt ut etterpå. Unormalt fra de andre svangerskapene. Men da slet jeg med hodepine.
36 uker. Er skummelt. I går kjørte jeg bil med minstejenta bak og hun var jo lys våken og skravlet i vei. Hadde hun sovet måtte jeg nok ha stoppet og sovet litt selv og.Jeg var kjempe trøtt. Pluss at jeg våknet hver natt med leggkramper. Hvor langt er du på vei?
Ja kjenner meg godt igjen.. Den siste tiden måtte samboeren alltid kjøre de litt lengre turene.36 uker. Er skummelt. I går kjørte jeg bil med minstejenta bak og hun var jo lys våken og skravlet i vei. Hadde hun sovet måtte jeg nok ha stoppet og sovet litt selv og.
Skal sies at turen var på 45 min og at det var midt på lyse dagen. Neste uke skal jeg på ultralyd ca samme lengde og jeg gruer meg til å kjøre. Men kanskje mannen må ha hjemmekontorJa kjenner meg godt igjen.. Den siste tiden måtte samboeren alltid kjøre de litt lengre turene.
Både fordi det var vondt å sitte med rattet mot magen, nattsynet var elendig og jeg var kjempe trøtt..
Du har ikke ei venninne eller familiemedlem som kan bli med da?Skal sies at turen var på 45 min og at det var midt på lyse dagen. Neste uke skal jeg på ultralyd ca samme lengde og jeg gruer meg til å kjøre. Men kanskje mannen må ha hjemmekontor
Ja, med førstemann. Sov seriøst 16-20 timer i døgnet de siste ukene. Var forferdelig å ikke ha noe energi. Hvis jeg ikke sov, ble jeg kvalmNoen flere som sliter/har slitt med tretthet i siste del av svangerskapet? Jeg er SÅ trøtt at det å gjøre EN aktivitet slår meg helt ut etterpå. Unormalt fra de andre svangerskapene. Men da slet jeg med hodepine.
Skal sies at turen var på 45 min og at det var midt på lyse dagen. Neste uke skal jeg på ultralyd ca samme lengde og jeg gruer meg til å kjøre. Men kanskje mannen må ha hjemmekontor