Så stille...

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Det har vært så stille her inne de siste dagene synes jeg. Mange slitne gravide her sikkert :p håper det kommer masse babyer nå, siste dagen i mai nå før det er vår måned :)

Hvordan går det med alle sammen ? :)

Ja,er veldig sliten..... Mange plager... Samtidig kjenner jeg hvor deilig det er å Være gravid, det er faktisk et lite menneske jeg bærer på,det er jo helt fantastisk! Gleder meg sånn til å se han og bli kjent med han :)

Er 100 % Sm, går hjemme,orker ikke mye utenfor hjemmet. Derfor forsøker jeg å se det positive i tilværelsen,som er veldig mye! Vil ikke at alle plagene skal dominere hverdagen. Bare poengterer det,jeg er ikke frelst eller noe :P

Jeg bare irriterer meg over å ikke ha tilgang til den skjulte junigruppa selv om jeg har tilgabg :-P Ellers finnes jeg ikke lei av å være gravid, har ingen spesielle plager heller. Stivner i korsrygg, og orker liksom ikke noe løping hit og dit, prøver å finne roa og nyte stillheten mens jeg kan :-)

Ja, det er stille om dagen.. Jeg har det litt sånn "shit, nå må jeg gjøre ALT!!", så jeg får ikke helt roen til å hvile og kose meg med forum ol. Nå som det er perm og eksamener er overstått må jeg liksom rekke å være sosial og gå på kafe, stelle til lillebror kommer, få tid med familien og få tid til meg selv, og det er nesten så jeg stresser med at jeg må kose meg. :p Har det veldig fint, altså, bare rart hvordan hverdagen er for tiden. :-)

Enig med deg :-) jeg vil ha junibaby, så for min del kan det godt starte inatt :-D hadde vært noe det. Men samtidig er jeg for sliten.. Driver å maler og pusser opp i huset vi har kjøpt, så har vondt i rygg og føtter :p bør vel ta det litt med ro nå.. Termin om 12 dager, og ikke særlig lurt å tappe seg for energi heller..

Synes det er uvirkelig å skal ha en til jeg.. Er ikke mentalt forberedt kjenner jeg :p

Jeg er endelig nesten bra av forkjølelsen jeg fikk da jeg gikk ut i permisjon. På tide når de tre ukene er over, termin i morra. I og med at jeg har fått tilbake litt overskudd, bruker jeg dagene til å kose meg med å sy til meg og ungene :-) Og så koser jeg meg med jentene og mannen. Fine dager, dette. Men da blir det mindre tid her inne.

Det er rart og litt vemodig at jeg aldri skal gå gravid igjen, og samtidig godt. Jeg er så lei av ubehag og at ting er så tungvint. Ser fram til å få en mer normal kropp igjen!

Jeg bare irriterer meg over å ikke ha tilgang til den skjulte junigruppa selv om jeg har tilgabg :-P Ellers finnes jeg ikke lei av å være gravid, har ingen spesielle plager heller. Stivner i korsrygg, og orker liksom ikke noe løping hit og dit, prøver å finne roa og nyte stillheten mens jeg kan :-)
Avinstaller appen og installer på ny? Hadde samme problemet selv, og det løste det.

Jeg har myyye maserier og blir veldig sliten av det.. Konstante mensensmerter.. Prøver å tenke på noe annet enn graviditeten, mildt sagt lei.. Satser på at det snart skjer noe :)

Ja, det er stille om dagen.. Jeg har det litt sånn "shit, nå må jeg gjøre ALT!!", så jeg får ikke helt roen til å hvile og kose meg med forum ol. Nå som det er perm og eksamener er overstått må jeg liksom rekke å være sosial og gå på kafe, stelle til lillebror kommer, få tid med familien og få tid til meg selv, og det er nesten så jeg stresser med at jeg må kose meg. :p Har det veldig fint, altså, bare rart hvordan hverdagen er for tiden. :-)
Haha! :P
Det er akkurat det samme her! Jeg har jo også vært livredd for at juni skal bli en måned der jeg bare blir sittende å vente helt alene, mens alle andre er opptatt med jobb og eksamen. Det er ikke tilfellet foreløpig i alle fall! Det er faktisk litt travelt... men jeg gikk av vakt for siste gang før permisjon klokka tre i natt, så det kan jo hende jeg endrer oppfatning etter hvert ;) Tanken er at de viktigste kafé og familiebesøkene skal være unnagjort innen 15. juni - da har jeg to uker på å ligge pal med en bok eller strikketøyet.

Jeg kjenner samtidig at jeg er glad for at jeg utsatte alt av klargjøring til baby til etter eksamen, for nå har jeg noe meningsfylt å gjøre om dagene ;)

Venter på flere babyer:) kan ikke strø salt i såret på alle som er dritt leie av å være gravid med å poste spørsmål ang babyer;)
Dagene går i amming og soving. Han er enda rolig, håper han forblir sånn. Men du vet egentlig ikke hvordan personligheten er før gulsotten slipper taket;)

Veldig stille ja! Syns vi er fryktelig trege på fødingen her inne :p er jo bra at det ikke har vært mange premature her, men NÅ kan vi vel sette inn støtet?

Syns det har vært så stille på mai gruppa jeg! Følte aldri det tok noe særlig av der! Håper vi i juni er mer effektive :P

Ja nå triller de vel ut snart ;) Ikke mange timene til Juni!

Ja, min kan bare komme. Heldigvis har jeg min i armene i løpet av denne uken som kommer regner jeg med. :)

Ja, har vel mista futten litt :)
Har egentlig skravla en del her inne etter jeg gikk ut i permisjon men nå de siste dagene har jeg ikke vært like ivrig. Dagene går og jeg småpjusker rundt i huset med mitt. Har ikke fått tatt tak i de store prosjektene som jeg skulle ønske men pusler med småting her og der.
Er ikke så mye fart i meg, blir fort stiv i ryggen når jeg beveger meg.
Ingen tegn til at fødsel er på gang heller, så det blir nok junibaby her :)

Her veksler det mellom tornerose, maserier og blodtrykksfall, føler dagene går i ett.. Jeg begynner å bli klar til neste epoke nå, ja :)

Hadde trodd at permisjonsstarten skulle gjøre sånn at flere ble aktive, men skjønner veldig godt at det er nå stresset begynner for mange med å få ting klart :) jeg har hatt sv.penger siden i februar så jeg har hatt god tid, men enda er ikke alt helt klart og bare 13 dager til termin :o :p

Back
Topp