Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Avinstaller appen og installer på ny? Hadde samme problemet selv, og det løste det.Jeg bare irriterer meg over å ikke ha tilgang til den skjulte junigruppa selv om jeg har tilgabgEllers finnes jeg ikke lei av å være gravid, har ingen spesielle plager heller. Stivner i korsrygg, og orker liksom ikke noe løping hit og dit, prøver å finne roa og nyte stillheten mens jeg kan
![]()
Prøvde det, men hjalp desverre ikke :-( og nå er "våre dagbøker" borte også! Skjønner det ikke, ikke moderator heller..Avinstaller appen og installer på ny? Hadde samme problemet selv, og det løste det.
Kan trøste deg med at det er like stille der innePrøvde det, men hjalp desverre ikke :-( og nå er "våre dagbøker" borte også! Skjønner det ikke, ikke moderator heller..
Haha!Ja, det er stille om dagen.. Jeg har det litt sånn "shit, nå må jeg gjøre ALT!!", så jeg får ikke helt roen til å hvile og kose meg med forum ol. Nå som det er perm og eksamener er overstått må jeg liksom rekke å være sosial og gå på kafe, stelle til lillebror kommer, få tid med familien og få tid til meg selv, og det er nesten så jeg stresser med at jeg må kose meg.Har det veldig fint, altså, bare rart hvordan hverdagen er for tiden.
![]()