Så mye bør du gå opp i svangerskapet

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Veide meg i går kveld 15+ 5. Gått ned 1,3 kg på under 2 uker :eek: Så total gått ned 3,8 kg så langt. Men jeg regnes som overvektig, så får håpe jeg ikke trenger å legge på meg så veldig mye :P

15+4 og jeg har gått ned 2 kg. Jeg er fortsatt kvalm 24/7, så det er ikke så rart at jeg ikke går opp mye.

Mor til nydelige '09 og '12 gutter, har en liten februarspire i magen. ❤️

Gått opp 3 kilo - er 19+3

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, må svare på denne når jeg leser alle innleggene over..
18+2 og har gått opp ca 9 kg.
Med forrige gikk jeg opp 23,5 kg. Er egentlig veldig slank, 171 cm og 59 kg..men når jeg blir gravid hopper kiloene bokstaveligtalt på kroppen min ;)
Tydeligvis sånne hvalrosser som meg som trekker "gjennomsnittsvekten" for gravide opp ;)

Med forrige gikk jeg opp 23,5 kg. Er egentlig veldig slank, 171 cm og 59 kg..men når jeg blir gravid hopper kiloene bokstaveligtalt på kroppen min ;)
Tydeligvis sånne hvalrosser som meg som trekker "gjennomsnittsvekten" for gravide opp ;)
Gått opp fra 62 til 71 og er kun 16+1. Herligheet hvordan skal dette gå?:p

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg drar også "gjennomsnittsvekten" opp her ;) 19+3 og gått opp 9kg. Jeg er 167 og veier vanligvis 54kg, men gikk opp 25kg forrige svangerskap, og det kan absolutt se ut som det blir sånn denne gangen også ;) Stresser ikke så mye med det, det går jo av igjen når babyen er ute :)

Jeg drar også "gjennomsnittsvekten" opp her ;) 19+3 og gått opp 9kg. Jeg er 167 og veier vanligvis 54kg, men gikk opp 25kg forrige svangerskap, og det kan absolutt se ut som det blir sånn denne gangen også ;) Stresser ikke så mye med det, det går jo av igjen når babyen er ute :)

stresser ikke jeg heller.. jeg koser meg jo ;) må innrømme at jeg spiser litt mer når jeg er gravid, så det har nok også sin naturlige årsak ;)
Forrige gang begynte jeg med "vanlig kost" og normal livsstil igjen etter fødsel og kiloene raste av.. Krysser fingrene for at det går sånn neste gang også.. *bank i bordet*

16+5, har gått opp halvannet kilo. Hadde fem kilo ekstra fra før, og det er jeg faktisk glad for nå. Har fått i meg lite næring i det siste, men har jo litt å tære på, så den lille får det den trenger.

17 + 1 og gått ned totalt 4 kg. Innimellom gangene jeg har veid meg så har jeg hatt en vektøgning på 400 gr men etter det gått ned til totalt 4 kg... Men er litt overvektig og dårlig appetitt, samtidig som jeg har prøvd å være aktiv å få 10 000 skritt om dagen..

Med gutten vår gikk jeg opp ca 12 kg :) Spent på hvordan det blir denne gangen. Har ikke gått opp så veldig mye enda, og nå er jeg nesten 19 uker på vei :)

Back
Topp