Så mye bør du gå opp i svangerskapet

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Når du blir gravid forandrer kroppen din seg. Og du skal gå opp i vekt. Men hvor mye er greit, og hvordan fordeler egentlig den ekstra vekten seg?
Les mer her

Hvor mye har du gått opp?

Når du blir gravid forandrer kroppen din seg. Og du skal gå opp i vekt. Men hvor mye er greit, og hvordan fordeler egentlig den ekstra vekten seg?
Les mer her

Hvor mye har du gått opp?
Ikke veid meg siden uke 12 (har ikke vekt hjemme) men hadde på kontroll i uke 12 gått opp 5kg. Alt for mye :p huff. Har nok gått opp litt mer nå til uke 15, men ikje så alt for mye trooor jeg:)

♡Overgangen feb/mars♡

17+ 1 gått opp 1,6 kg. Har vert veldig aktiv, og opptatt av kosthold. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

17+ 1 gått opp 1,6 kg. Har vert veldig aktiv, og opptatt av kosthold. :)

Heldig! Jeg var så dårlig i starten jeg var glad jeg bare fikk i meg mat - ble en del usunt! + ca ingen fysisk altivitet :(

Vært i god form hele vegen du?

♡Overgangen feb/mars♡

Nå er jeg 15+4 og jeg har gått ned 4kg. Men jeg har nok å ta av da. Ække så spinkel, dessverre :p

17+3 og gått ned i vekt! Nå er jrg usikker på hvor mye :)

♡ Februar 2015 ♡

Tør ikke lese. Til nå har jeg gått opp 6 kg, like mye som jeg gikk opp med storesøster da hun kom til verden med et skrik i uke 34+4.

Er 17+2

Opp 2 kg, spist akkurat som vanlig/før jeg ble gravid. Heller ikke trent noe.. Så skal ikke klage... Men kg kommer jo de...
15+2

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Heldig! Jeg var så dårlig i starten jeg var glad jeg bare fikk i meg mat - ble en del usunt! + ca ingen fysisk altivitet :(

Vært i god form hele vegen du?

♡Overgangen feb/mars♡
Ja :) ingen kvalme, god appetitt og full i energi.. Eg e heldige :)

18+0 og gått opp litt i underkant av 3 kg.

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Jeg har ikke gått opp noe enda :/ gått ned ca et halvt kilo - et kilo.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

17+5 og gått opp 2kg så langt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

17+2 og ned 1 kilo

er 15+1, har gått opp 2 kg. Har holdt den samme vekta siden uke 10 tror jeg det var.. Får ikke rørt meg så mye, men blir veldig fort mett for tiden. Spiser et variert kosthold og unner meg noe godt når jeg har lyst på det :)

Veid med for ca 2 uker siden var gått opp 400 gr xD men før det hadde jeg gått ned 2,9 er litt redd for å gå på vekten nå.. Veldig saltsyk i det siste og ikke fått i meg skikkelig mat, bare usunt

16+2 og ned 2 kg så langt.. La ikke på meg før etter uke 20 sist heller, og endte bare på 8 kilo opp totalt :) Håper selvfølgelig på det samme denne gangen, da jeg har noen ekstra kilo å ta av fra før av ;)

Back
Topp