Så lei...

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Er så lei alt som har med sykehus, sykdommer, etc... Nå vil jeg hjem og bli der å kose med lillebror og resten av familien min. Savner de andre barna mine så veldig, samboer også. Ikke minst senga mi. :P

Er på 5 dagen på sykehuset nå. Lillebror er innlagt på nyfødten med påvist RS-virus. Heldigvis på bedringens vei og håper å komme hjem på torsdag... Eller fredag.

Rakk akkurat litt over en uke hjemme før vi var tilbake her igjen. :( nå bare heier jeg frem lillebror og håper han slipper sonden igjen og at han snart slipper det bitte lille lufta han bruker.

Lillebror har det bra, tross omstendighetene. Jeg sliter litt, men blir SÅ bra når vi kommer oss hjem igjen :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1421197156.587611.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1421197156.587611.jpg
    55,7 KB · Visninger: 225
Last edited:
Jeg trodde vel du hadde komt deg hjem for lengst. Det blir vel lange dager på sykehuset kan eg tenke meg når du har vært der 5 dager og i tillegg må være litt lenger, men det er godt de passe på han. Men før du vet ordet av det så er det torsdag/fredag og du får komt hjem. :)

Sender deg en klem. Håper han smart er frisk!

Uff, go bedring til lillebror!

Så skummelt med rs-virus på så små. Godt dere er i gode hender og blir tatt vare på. God bedring og håper dere holder dere friske!

God bedring til lillebror:-) vet selv hvordan det er å ligge inne lenger enn en helst har lyst til og det er ikke noe kjekt når en helst vil være en familie hjemme;-) men satser på at dere snart er hjemme igjen begge 2:-)

God bedring til lille gulle ditt ❤️ håper han blir frisk snart!
Skjønner godt du er lei sykehus, men du får tenke at han er i de beste hender nå :)

God bedring, håper han snart blir bedre og dere kan dra hjem og slappe av!❤️

Tusen takk ❤️

Vi rakk å være hjemme i litt over en uke.

Fikk vite i dag at vi får dra hjem i morgen. Åååå som jeg gleder meg :D og jeg håper vi slipper sykehuset på en veldig lang tid nå. :)

God bedring til lille x

Takk :)

Æsj, ser ut til at vi må bli her en dag til. Ser ikke ut som om metningen hans vil gå opp. :(

Tusen takk ❤️

Vi rakk å være hjemme i litt over en uke.

Fikk vite i dag at vi får dra hjem i morgen. Åååå som jeg gleder meg :D og jeg håper vi slipper sykehuset på en veldig lang tid nå. :)
God bedring - deilig å vite at man endelig kan dra hjem. Glad der går bra med dere:)

Skjønner det er tungt, men er jo trygt å vite at lille er i de beste hender og at han blir så bra fulgt opp :)

Skjønner det er tungt, men er jo trygt å vite at lille er i de beste hender og at han blir så bra fulgt opp :)

Sant det :) nå bare lurer jeg på om han er en av de som ligger litt lavt når han sover. Er enda finere når han ligger hos meg :D

Jaja. Nå får jeg i det minste sove på rom sammen med han da :) :D så det er en trøst :D

Back
Topp