Har vært kvalm i flere måneder, og sliter mer og mer med halsbrann. Har hatt null matlyst hele graviditeten, ingenting frister. Nå som jeg sliter sånn med halsbrann føles det konstant som om jeg har spist et kjempestort julemåltid (er helt utrolig stinn) allerede tidlig på dagen.. Da er det ikke bare bare å presse i seg mat. Før var det visse typer mat som førte til halsbrann, nå har jeg halsbrann av alt. Utover kvelden fører det gjerne til at jeg spyr. Spiser lite og lett nå, og tygger link-tyggegummi til den store gullmedalje, men ingenting hjelper. Da jeg kom hjem i stad kom jeg meg såvidt ut av t-banen før jeg måtte spy i grøfta ved t-banestasjonen (fikk noen blikk, ja!)
Æsj, sorry at jeg er så sutrete, men før har virkelig mat vært noe jeg har elsket, og nå er det bare dritt. Og er så lei av å være kvalm, gå og gulpe og brekke meg. Veier 60kg nå, og veide 61 kilo i jula (da jeg ble gravid var jeg nede i 57 så har gått opp 3kg siden da).
Huff, er så sliten og lei av dette
(På tross av alt sammen er jeg jo selvfølgelig kjempeglad for å være gravid, men blir bare så oppgitt og lei av halsbrann, vondter, dårlig søvn, ingen matlyst og manglende energi)
Æsj, sorry at jeg er så sutrete, men før har virkelig mat vært noe jeg har elsket, og nå er det bare dritt. Og er så lei av å være kvalm, gå og gulpe og brekke meg. Veier 60kg nå, og veide 61 kilo i jula (da jeg ble gravid var jeg nede i 57 så har gått opp 3kg siden da).
Huff, er så sliten og lei av dette
(På tross av alt sammen er jeg jo selvfølgelig kjempeglad for å være gravid, men blir bare så oppgitt og lei av halsbrann, vondter, dårlig søvn, ingen matlyst og manglende energi)
Hadde det slik i forrige svangerskap.. unner ingen det