Så lei :(

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Har vært kvalm i flere måneder, og sliter mer og mer med halsbrann. Har hatt null matlyst hele graviditeten, ingenting frister. Nå som jeg sliter sånn med halsbrann føles det konstant som om jeg har spist et kjempestort julemåltid (er helt utrolig stinn) allerede tidlig på dagen.. Da er det ikke bare bare å presse i seg mat. Før var det visse typer mat som førte til halsbrann, nå har jeg halsbrann av alt. Utover kvelden fører det gjerne til at jeg spyr. Spiser lite og lett nå, og tygger link-tyggegummi til den store gullmedalje, men ingenting hjelper. Da jeg kom hjem i stad kom jeg meg såvidt ut av t-banen før jeg måtte spy i grøfta ved t-banestasjonen (fikk noen blikk, ja!)

Æsj, sorry at jeg er så sutrete, men før har virkelig mat vært noe jeg har elsket, og nå er det bare dritt. Og er så lei av å være kvalm, gå og gulpe og brekke meg. Veier 60kg nå, og veide 61 kilo i jula (da jeg ble gravid var jeg nede i 57 så har gått opp 3kg siden da).

Huff, er så sliten og lei av dette :(

(På tross av alt sammen er jeg jo selvfølgelig kjempeglad for å være gravid, men blir bare så oppgitt og lei av halsbrann, vondter, dårlig søvn, ingen matlyst og manglende energi)

Uff.. Skjønner godt du er lei og sliten. Mat er jo en stor del av den verdagslige gleden vi kan unne oss.
Får håpe den siste tida går fort og at den lille har skikkelig lykketrollet hår. Så halsbrannen har hatt sin grunn ;)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Huff høres ikke noe bra ut, får håpe det blir litt bedre fort og at siste tiden suser av gårde:)

Gå til legen å få nexium. Det hjelper! Jeg vet akkurat hvordan du har det og det er helt jævlig!

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

huff.. god bedring :Heartred Hadde det slik i forrige svangerskap.. unner ingen det :(

Huff, forstår godt at du er sliten... :( Håper du kan få hjelp og at den siste tiden går fort! :) <3

Gå til legen å få nexium. Det hjelper! Jeg vet akkurat hvordan du har det og det er helt jævlig!

Takk for tipset, skal til legen om et par uker, så da skal jeg be om det :)

huff.. god bedring :Heartred Hadde det slik i forrige svangerskap.. unner ingen det :(
Takk <3 Regner med det er bedre i dette svangerskapet siden du sier forrige svangerskap? :) i så fall har jeg håp for neste svangerskap (vil jo gjerne ha to barn, men vil ikke ha to sånne graviditeter, hehe ;))

Ja mye bedre! sist svangerskap spydde jeg av alt og var kvalm uansett hva jeg gjor. Våkna med halsbrannen! bekkenløsning fra uke 13.. var grusomt så jeg "grua" meg nesten til å bli gravid igjen! hehe..

Men denne gang spydde jeg i mellom 12 og 13 uker, tror kvalmen var borte helt i uke 16. i tillegg hjalp det på kvalmen å spise denne gang (det vises på vekta). Halsbrann har jeg nå men jeg kan fremdeles kontrollere den med å spise lovehearts :D Bekkenet er et helvete, men uten alle andre plager er det liksom helt greit! Og jeg får nå samme kjønn også så har ikke noe med det å gjøre heller, hehe!

Vil absolutt si det er håp for anderledes svangerskap neste gang! Også er det jo til slutt sååå verdt det, fordi om det er vanskelig å tenke sånn hele tiden!
Har du prøvt flytende gaviscon for halsbrannen? husker den hjalp på meg sist gang, nesten på sekundet. Har en flaske ståendes i tillfelle nå også :p

Takk for tipset, skal til legen om et par uker, så da skal jeg be om det :)
Ja men hvis det er så forferdelig går det gjerne an å få time snarere?? Det hadde vertfall jeg gjort ;)

Signerer denne for det høres ut som det ikke bare er halsbrann.
Kan og tipse deg om at tyggetabletter med magnesium/aluminium kan være bedre enn tyggisen. :) God bedring :)

Uff, skjønner godt du er sliten og lei :/ Håper du blir bedre :)

28.12.14 <3

God bedring. Har alltid med meg link og lovehearts i veska for tiden;) håper kvalmen din vil gi seg litt snart så du også kan nyte det vidunderlige med å gå gravid. Det er jo tross alt ikke så mange ganger vi får muligheten til å oppleve det :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Back
Topp