Bolle_i_Ovnen;)
<3 Aprilbaby 2015 <3
Var det innvendig ul?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja d var innvendig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det innvendig ul?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hei!! Så bra det hjalp å lese denne tråden ja ny ul idag,men onsdag neste uke er nokk dn jeg kan stole mest på,hcg var grei. D er så dumt å leve i spenning,jeg har roet meg litt mer nå,men ble nesten kvalm av å tenke så mye i begynnelsen.jeg også håper alt er iorden og skal holde deg/dere oppdatert..lykke til til dg ogsåÅh, nesten litt glad jeg leste denne tråden nå! Akkurat det samme her, UL viste at jeg er kortere, og det skjønner jeg ikke. Skal man ikke kunne stole på beregningen ut i fra mens? Får svar på blodprøver i morgen, veldig spent...
Håper virkelig det går bra med deg!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Er en vanskelig situasjon! Dette opplevde jeg sist da jeg skulle være 9 uker. Inn å ut på ul i 2 uker, endte med utskrapning da d aldri skjedde noe mer. Tok heldigvis bare 4 mnd så ble vi gravid igjen. håper selvsagt at du ser et foster neste ul! For det er tøft når d står på. Lykke til...Hei igjen! Ny update,gikk på ul idag selv om jeg hadde en ul på onsdag,da denne var avtalt på forhånd. Hun kunne se det samme som gyn på onsdag men hun var ikke positiv.hun mente det var gestasjonsekken vi så,ikke plommesekken og hun målte den til og være for stor til att det ikke skulle være noe baby inni
så hun trodde nokk ganske sikkert dette var enn ma eller bo
jeg ble veldig lei meg me en gang,men tenker vel egentlig dette var meningen,det må jo ha vært noe galt med fosteret,positiv til neste prøverunde, jeg tar sorgene på forskudd nå,men er ikke så positiv til onsdag.
Aldri opplevd abort,vertfall ikke i første prøverunde der vi fikk en søt liten frisk gutt som ble født 2 dager før termin så er glad vi har han, han er min verden selv om han er litt vanskelig fortiden når han strever med 2 årsjekslene
Kommer med update på onsdag uansett utfall,så regner med jeg må inn på utskrapning fortest mulig.
Lykke til alle dere andre