Så kun plommesekken..

Bolle_i_Ovnen;)

<3 Aprilbaby 2015 <3
Hei damer!! Trenger litt råd..jeg var på tidlig innvendig ul idag å jordmor kunne kun se plommesekken..den var ganske stor,så den godt,hun målte den ikke,vi så ikke noe annet..hun trodde jeg kanskje var kortere på vei enn jeg trodde. Første mensdag i sist mens var 13 juli,så jeg skulle vært 6+5 idag..jikk å skulle måle chg hoss lege og på ny på mandag,
Grunnen til jeg tok todlig ul var for lite symptomer, er litt kvalm bare, litt ømme bryster å ikke mer, kjente masse i forrige svangerskap.
Har mensmurringer nesten hele dagen,hver dag,ingenting blod. Er dette positivt?
Off dette blir en nervepirrende uke frem til hcg svar og eventuelt ny ul
Legen snakket om BO,vet ikke hvordan det staves:(
Off håper dette går bra, gledet meg til baby nr 2:(

Sniker fra februar..
Så tidlig som nå er det vanskelig å se noe definitivt. Jeg var på UL i uke 6 og så ingenting, ikke plommesekk engang. Vet om ei som var på UL i uke 7 og heller ikke så noen ting. To uker senere var alt som det skulle være.

Dessverre er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se :(
Ønsker deg masse lykke til!

Sniker fra februar..
Så tidlig som nå er det vanskelig å se noe definitivt. Jeg var på UL i uke 6 og så ingenting, ikke plommesekk engang. Vet om ei som var på UL i uke 7 og heller ikke så noen ting. To uker senere var alt som det skulle være.

Dessverre er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se :(
Ønsker deg masse lykke til!

Åååå d var betryggende og høre:) men konstante menssmerter, er dette normalt? Er det bare livmoren som vokser kanskje???hva tror du??

Tror nok det er normalt. I mine 2 første svangerskap så de foster og hjertelyd i uke 6+ et eller annet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er veldig normalt å kun se plommesekken. Du kan jo også værekortere på vei :)

TuMmY LoVe

Får håpe du ser noe neste gang :) blighted owum heter det. Jeg har selv opplevd det en gang:/ en tom fostersekk i uke 10+2. Det er vist vanligere enn jeg hadde trodd, dessverre. Men krysser fingrene for at du ser noe neste gang :)

Åååå d var betryggende og høre:) men konstante menssmerter, er dette normalt? Er det bare livmoren som vokser kanskje???hva tror du??
Det virker som om alt av smerter i mage, korsrygg og hofter er normalt når man er gravid ;)

Slike murringer er første graviditetstegn for mange.

I uke 6+0 så vi bare plommesekken og 7+2 så vi hjertet

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Mange betryggende ord,kjenner mg avogtil kvalm,endel menssmer igjennom dagen,tror d er voksesmerter,håper det,vet ikke hva jeg kjenner lenger
Tok ny test igår,viste gravid 3+,hadde dette vist ved bo?
Føler meg gravid,ny blodprøve imårå,svar på onsdag,hvis dette stiger,er det håp?

Update! Hcg var på fredag 17000 og mandag 25000,fikk gå til ul idag,altså 5 dager etter sist ul,
gyn så fostersekk (tror det var dette vi så sist,uten noe i,ikke plommesekk)og plommesekk,men ikke mer,han trodde det var tidligt enda,sko komme om en uke,hva tror dere damer?
Jeg har jo time privat på fredag,altså om to dager,tror dere jeg ser mer på denne ul?
Siste gang jeg tar tidlig ul,blir jo bare bekymret:(

Update! Hcg var på fredag 17000 og mandag 25000,fikk gå til ul idag,altså 5 dager etter sist ul,
gyn så fostersekk (tror det var dette vi så sist,uten noe i,ikke plommesekk)og plommesekk,men ikke mer,han trodde det var tidligt enda,sko komme om en uke,hva tror dere damer?
Jeg har jo time privat på fredag,altså om to dager,tror dere jeg ser mer på denne ul?
Siste gang jeg tar tidlig ul,blir jo bare bekymret:(
Hvor langt på vei er du nå?

TuMmY LoVe

Lurer jeg på også? Og hvor langt/kort kan evt være utfra syklus?

Gyn trodde slutten av uke 5,begynnelse uke 6,vanskelig og si:( tror jeg går på fredag og håper mer har skjedd på 2 dager..

Jeg var også på mange ul'er tidlig forrige gang. Stress!!! Ble helt utslitt :( Men viste seg at alt var bra! Håper du får se mer på fredag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gyn trodde slutten av uke 5,begynnelse uke 6,vanskelig og si:( tror jeg går på fredag og håper mer har skjedd på 2 dager..

Jeg trodde jeg var 6+0 og så kun plommesekk. Var tilbake på det jeg mente var 7+2 og fikk se hjertet.

Hvor langt tror du selv at du er?

<3 Gutt feb.12 <3

Jeg trodde jeg var 6+0 og så kun plommesekk. Var tilbake på det jeg mente var 7+2 og fikk se hjertet.

Hvor langt tror du selv at du er?

<3 Gutt feb.12 <3

Iflg mens så sko jeg vært 7+3 eller noe,men d kan jo ikke stemme med hva gyn så,eller så har d gått galt i prossesen..derfor jeg stresser:( men kan aldri vite med eggløsning,
Håper fram til jeg får endelig svar,sikkert neste uke,ser ikke gyn noe hjerteaktivitet da tror jeg d er ma.. men er litt mer positiv faktisk etter ul,hadde jo kommet mer enn fra første ul,altså plommesekken:)

Back
Topp