Så klar for ny graviditet

Isa

Krysser fingrene for 2015 baby.
Aprilbarna`15
Hei jenter!
Jeg har ikke vært aktiv på forumet på flere mnd, men nå de siste ukene har jeg kjente på lysten til å bli gravid igjen. Begynte derfor å lese litt på "vi som prøver" og blir ikke akkurat mindre babysyk av det!
Vi har tidligere bestemt oss for at vi ønsker å få barn igjen når jenta vår er eller nærmer seg tre år. Det vil si at vi fortsatt må vente ett år før vi begynner å prøve.
Hodet mitt sier at vi absolutt bør vente, men hjerte mitt skriker graviiiiid!! Hehe jeg måtte bare dele disse tankene.
Flere som føler som meg?
 
Hehe.

Jeg har det ikke sånn, men fikk litt motstridende følelser da søskenbarnet til mannen fødte på lørdag. Men nei, har faktisk ikke lyst til å bli gravid igjen. Alltid sett for meg tre unger, men blir per idag bare to.
 
Skjønner godt du er klar :D hvordan har det vært å gå høygravid med en 1åring? :D jeg blir sliten bare jeg tenker på det:p
SLITSOMT :p og skal aldri skje igjen heldigvis ;) han er i barnehagen 3 dager i veka og det har hjelpt godt på. Har fryktelig dårlig samvittighet ovenfor kommende storebror siden eg ikkje har ork eller fysikk til å leike med han som han fortjener, men heldigvis har han verdens beste pappa ❤️ skal bli så godt å bli ferdig med å være gravid og virkelig kunne ta seg av gutane mine igjen. :)
 
Hei jenter!
Jeg har ikke vært aktiv på forumet på flere mnd, men nå de siste ukene har jeg kjente på lysten til å bli gravid igjen. Begynte derfor å lese litt på "vi som prøver" og blir ikke akkurat mindre babysyk av det!
Vi har tidligere bestemt oss for at vi ønsker å få barn igjen når jenta vår er eller nærmer seg tre år. Det vil si at vi fortsatt må vente ett år før vi begynner å prøve.
Hodet mitt sier at vi absolutt bør vente, men hjerte mitt skriker graviiiiid!! Hehe jeg måtte bare dele disse tankene.
Flere som føler som meg?
Jeg hører ikke til deres gruppe, men skjønner hvordan du tenker :)
Men det går jo å begynne å prøve frem mot høsten/vinteren da? Det kan jo fort ta noen måned før spiren sitter og når det vel skjer tror jeg ikke at du kommer å gå å angre deg fordi storesøster "bare er 2-2,5 år" når neste kommer ;) er jo mange som sier det er fantastisk å ha de tett og.
Men ikke vente for lenge bare! :eek: vi skulle og ha en til i rundt 3-årsdagen til storebror sa vi. Men plusset lot seg vente og PÅ 3årsdagen testet vi endelig positivt! Han er da altså 3 år og 8 måneder når lillesøster kommer i høst :) men jeg går heldigvis ikke rundt og tenker på at jeg ville at hun skulle ha kommet i februar/mars, jeg bare gleder meg til oktober ;)
 
Har tenkt mye på det! Men har vært bestemt på at vi skal vente til vi har fått eget hus og ting mere på stell. Skal flytte inn i eget hus i løpet av august så det er jo en realitet snart
 
Får en til nå i september. Har gått veldig greit hittil å ha jentungen fram til barnehagestart i august. Pappan eller besteforeldrene har hatt henne når jeg har jobbet så vi har klart oss bra. Men nå har jeg 100% svangerskapspenger og gleder meg til å slappe av hjemme. Reiser til syden neste uke da, men det blir godt.

Vi var veldig raskt klare for baby nr. 2 og gleder oss fortsatt veldig til september!! Kom igjen og lag baby! :D
 
Vi prøver, men jeg har så lange og ustabile sykluser at det føles litt håpløst. Har såååå lyst til å være gravid igjen! :D
 
Er ikke klar for å bli gravid enda... Graviditeten sist gikk fint men tiden etter var grusom i 7 måneder. Nå vil jeg bare nyte solsinsdagene men den ene gutten vi har fått, og så får tiden bringe det den bringer senere. Jeg skjønner deg at lysten melder seg da.. Tanken streifer meg en skjelden gang, men forsvinner fort også.
 
Har lysst på ny baby her og. Sluttet på pillene i november tror jeg det var. Mest fordi jeg var koko på dem men også fordi vi tenkte å forsiktig prøve igjen. Brukte 2 år på å bli gravid med første mann, så ville ikke vente så lenge med å starte. Ingenting enda og blir ikke helt klok på syklusen min nå etter graviditet og p-piller :-/
 
Jeg hører ikke til deres gruppe, men skjønner hvordan du tenker :)
Men det går jo å begynne å prøve frem mot høsten/vinteren da? Det kan jo fort ta noen måned før spiren sitter og når det vel skjer tror jeg ikke at du kommer å gå å angre deg fordi storesøster "bare er 2-2,5 år" når neste kommer ;) er jo mange som sier det er fantastisk å ha de tett og.
Men ikke vente for lenge bare! :eek: vi skulle og ha en til i rundt 3-årsdagen til storebror sa vi. Men plusset lot seg vente og PÅ 3årsdagen testet vi endelig positivt! Han er da altså 3 år og 8 måneder når lillesøster kommer i høst :) men jeg går heldigvis ikke rundt og tenker på at jeg ville at hun skulle ha kommet i februar/mars, jeg bare gleder meg til oktober ;)


Godt poeng! Jeg ble gravid første pp sist, men det er jo ingen garanti for at det skjer igjen.
 
Er ikke klar for å bli gravid enda... Graviditeten sist gikk fint men tiden etter var grusom i 7 måneder. Nå vil jeg bare nyte solsinsdagene men den ene gutten vi har fått, og så får tiden bringe det den bringer senere. Jeg skjønner deg at lysten melder seg da.. Tanken streifer meg en skjelden gang, men forsvinner fort også.

Kjenner meg igjen i det. Vi hadde en ganske tøff start med baby som sov lite både dag og natt. Hun var også veldig kresen på hvor hun skulle sove. Men etter 9 mndsalderen ble det mye bedre. Vil også vente litt til slik at vi kan benytte oss mer av barnevakt, og leve livet litt igjen før ny runde.
 
Hei jenter!
Jeg har ikke vært aktiv på forumet på flere mnd, men nå de siste ukene har jeg kjente på lysten til å bli gravid igjen. Begynte derfor å lese litt på "vi som prøver" og blir ikke akkurat mindre babysyk av det!
Vi har tidligere bestemt oss for at vi ønsker å få barn igjen når jenta vår er eller nærmer seg tre år. Det vil si at vi fortsatt må vente ett år før vi begynner å prøve.
Hodet mitt sier at vi absolutt bør vente, men hjerte mitt skriker graviiiiid!! Hehe jeg måtte bare dele disse tankene.
Flere som føler som meg?

Vi har bestemt oss for å begynne prøving på nr 2 snart. Så jeg har også lest litt (mye) på "vi som prøver". Skulle ønske jeg var klar til å starte prøvingen i dag! :p
 
Back
Topp