IVF.mor.ønsker.en.til.89
Glad i forumet
Eg må si eg er og klar for fødsel til tross for nesten keisersnitt sist gang, så skal eg gjør det på samme måte denne gangen om eg må
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat som at jeg skulle ha skrevet det selv. Når begynner man med gravidyoga? Gleder meg så innmari til første spark og når fødselen er ferdig, holde lille nurket i armene <3Jeg gleder meg til fødselen er overstått, til tiden etterpå. Når man får bli kjent med den lille. Har aldri født før, så er jo veldig spent på hvordan det er. Spent på hvordan jeg selv reagerer - blir det så naturlig og instinktivt som jeg ser for meg - eller blir det kanskje fylt av kaos, smerte og frykt. Tenkte å teste ut gravidyoga, hørt mye positivt om det. Det sies at man ofte takler fødselen bedre da.
Jeg må si det er så godt å høre om noen som har hatt fine fødselsopplevelser. Takk!
22.02.2015 ♡
Akkurat som at jeg skulle ha skrevet det selv. Når begynner man med gravidyoga? Gleder meg så innmari til første spark og når fødselen er ferdig, holde lille nurket i armene <3
He he ja, hadde jo vært fint med en ordentlig instruktør, tror ikke jeg får det bra nok til alene på stua, he he.Hehe, vet ikke helt når man skal begynne. Jo tidligere, jo bedre? Høres ut som en hjemmeaktivitet med guiding fra en dvd ellerno Første spark, ja.. om jeg klarer å forstå at det er et spark, så Det blir magisk å få kjenne den lille.
22.02.2015 ♡
Så sant! Så lenge en jobber med kroppen og klarer holde seg rolig går d fint.Signerer de over, ta det med en klype salt det andre legger ut og forteller, en fødsel er så forskjellig fra person til person
Jeg har hatt to fine fødsler selv og såklart var det vondt men det er en grunn til at mange velger å gjøre det flere ganger
I det øyeblikket babyen er kommet ut og du får han/henne på brystet, åhh da glemte jeg fort vondtene Gled dere
Så sant! Så lenge en jobber med kroppen og klarer holde seg rolig går d fint.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Absolutt! Min jm sa hun hadde aldri møtt en så rolig førstegangs som hadd3 så "perfekt" pusteteknikk :'DJa Må bare understreke hvor viktig det er med god og rolig og kontrollert pusteteknikk!
Det er sant Husker en sa til meg prøv å jobb med kroppen din hele veien og ikke imot! Jeg har tenkt å gå på gravid yoga, lærer å slappe veldig av og pusteSå bra at så mange er innstilt på og klar for vaginalfødsel! Det er en opplevelse! Jeg gikk aldri på noe fødselsforberedende kurs og klarte meg helt fint. Har vokst opp blandt dyr og vert med på utallige dyrefødsler. Tok kunnskapen min derfra og innstilte meg på å gjøre som dyrene, Puste godt og la kroppen jobbe. (Ser aldri dyr hyle og få panikk
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app