Så hvor mange barn har dere fra før, og hvilke tanker har dere rundt det hele?

Emlas skrev:
Ser det er ganske mange som har to tette her:) koselig at det er flere fra august 10 her:) Har en som blir 2år og 2mnd når spiren kommer:) var ikke planlagt. Men kjenner jeg gleder meg.

Hei! Så kult ;) Er det nytt nick du har?

Ja, blir 25 mnd mellom her. Spent på hvordan det blir :)
Men bare vi kommer oss helskinnet gjennom den første, tøffe tiden, så vil de nok få masse glede av hverandre når de blir litt større :)

Her blir det nesten fem år aldersforskjell, og han jeg har er veldig enkel å ha med å gjøre, så jeg er ikke redd for at det skal bli for travelt. Babyen er veldig etterlengtet av oss alle tre, vi har ventet lenge på at dette skulle skje, så vi bare gleder oss!

jeg har en gutt på 10 mnd nå, så jeg får 2 veldig tette :) 
missforstå meg rett når jeg sier dette, men graviditeten kom som ett sjokk på meg for jeg har alltid ville hatt 2 tette pga vi bor på landet men når jeg ble gravid uten å planlegge det så må jeg ærlig innrømme at jeg ble sjokka, redd å frustrert... men har slått meg mer til ro med det nå å bare gleder meg ;) kommer til å bli skikkelig travelt, men velger å se positivt på det , å vi får jo mye mer igjen for det når de er 3-4 år å vi skal på ferier osv ;) 

Back
Topp