Så evig trøtt!

Glajenta

Flørter med forumet
Kjære vakre vene - hva gjør dere andre trøtte gravide med det? Frisk luft gjorde meg bare enda mer trøtt :p Altså, har dere noen oppkvikkende tips som ikke går ut på å sove? ;)

Altså, jeg kan ikke komme med så mange tips bortsett fra å gå turer! Og lytt til kroppen din, ikke press deg selv. Jeg har samme problem og er sykemeldt 3 uker. Må prioritere familien og meg selv. Lykke til! :)

Sover 9 timer hver natt..! Det er bare å lytte til kroppen tror jeg. Men tar gjerne imot tips. Er veldig trøtt på jobb likevel. Kan jo ikke drikke bøttevis med kaffe lenger heller :P

Jeg er trøtt hele døgnet, men ikke alltid jeg klare å sovne. Så når jeg kjenner jeg kan klare å sove så tar jeg signalet bokstavelig altså. Bortsett fra på jobb så sovner jeg omtrent akkurat der jeg vil om dagen.. :p

Altså, jeg kan ikke komme med så mange tips bortsett fra å gå turer! Og lytt til kroppen din, ikke press deg selv. Jeg har samme problem og er sykemeldt 3 uker. Må prioritere familien og meg selv. Lykke til! :)
Så bra legen tok det på alvor også! Jeg føler dette her har kommet så snikende. Jeg har vært utslitt tidlig på kvelden en god stund, men nå tar jeg kaka gjesper hele døgnet :p Av fire på avdelingen er en annen allerede sykmeldt. Og vi har vikar, men ikke fulle dager. Blir jo en kjempebelastning for de andre om jeg også blir borte.. Vet jeg ikke skal tenke sånn, men gjør jo det for det ;)

Sover 9 timer hver natt..! Det er bare å lytte til kroppen tror jeg. Men tar gjerne imot tips. Er veldig trøtt på jobb likevel. Kan jo ikke drikke bøttevis med kaffe lenger heller :p
Det er akkurat det vettu! Har koffeinpiller, ginseng, en boks energidrikk og masse kaffe tilgjengelig, men det hjelper jo fint lite det nå :p Bare til irritasjon der det står ;) Vet jo også forsåvidt at det er et uttrykk for at kroppen jobber i høygir om dagen, men må jo fungere ved siden av og vel!

Jeg er trøtt hele døgnet, men ikke alltid jeg klare å sovne. Så når jeg kjenner jeg kan klare å sove så tar jeg signalet bokstavelig altså. Bortsett fra på jobb så sovner jeg omtrent akkurat der jeg vil om dagen.. :p
Æsj, det er så kjedelig å være trøtt og ikke få sove! Jeg har en gutt fra før og en mann som er i en noe intensiv jobbperiode med mye overtid, så hverdagen lar meg ikke sove så mye mer enn det jeg gjør heller. Får holde ut og håpe det går over :p

Eneste som fungerer for meg er å sove :P Ta en time på dagen må jeg ellers så er jeg ikke menneske på ettermiddagen.

Ansiktsspray funket i noen minutter :) Bra for nødssituasjoner! Litt avhengig allerede

jeg kan fint sove 11-12 timer på natta minus do turer) pluss en time på dagen .er egentlig trøtt meste parten av døgnet :(

Back
Topp