Så er det nok min tur :)

Masse lykke til med innspurten, du er tøff! :)
 
Er etter vannet har gått man ikke kan ha sex:) om slimproppen har gått er det ingen fare:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013
 
Litt sen med oppdatering gitt :)

Gutten vår kom omsider litt over kl 17 i går, 13/7. Ankom føden i 3-tiden og fikk rier nesten med én gang. 5-6 cm og veldig intense. Ble liggende leeeenge uten noe tegn til større åpning, kun veldig intense smerter. Til slutt fikk jeg Epidural da toppene var så utmattende og tette at jeg ikke klarte å slappe av. Dette hjalp med én gang og fikk hvile en stund før de satte drypp for å få i gang skikkelige rier og slo av epiduralen. Dette tok sin tid, og mini flyttet seg opp og ned i bekkenet til tross for nesten full åpning. De begynte å diskutere KS, nederlag i og med at jeg hadde bestemt meg for setefødsel.

Heldigvis, etter x-antall knebøy og hoftevrikk, tok riene seg skikkelig opp og jeg fikk lov å begynne å presse.
I det kun hodet var igjen, tettet veneflonen seg og riene stoppet. Ergo begynte det å haste litt å få han ut. Satte en sprøyte i låret mitt så jeg fikk en pressrie til, klippet bittelitt, og ut kom han :) Puh!

Det tok ca. 15 timer, men jeg fikk han på brystet med én gang og har vært med han siden. Jeg er i utmerket god form og skikkelig forelsket ;)

Glad jeg fikk gjennomføre setefødselen!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
 
Og tusen takk for alle lykkeønskningene! ❤


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
 
Ååå, gratulerer så mye :)


----------------------------
Termin 17. juli ❤
 
Gratulerer:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013
 
Gratulerer så mye!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så flott at du fikk naturlig fødsel! (Altså ikke ks...)
Nyt tiden fremover med gutten og resten av familien.
Gratulerer så mye!


♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
 
Gratulerer så mye ❤


❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
 
Gratulerer med lille! Endelig vel overstått! :)


❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤
 
Gratulerer så mye! :)
 
Gratulerer så masse :)
 
Gratulerer med gutten :)
 
Back
Topp