Så er det nok min tur :)

Elba

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Slimproppen gikk, helt uten blod. Tok en rask hyrdestund med mannen men det var litt dårlig plass oppi der. Rakk ikke ligge stille mer enn to minutter før vannet begynte å gå, litt etter litt. Kommet litt til slim med blod, og et par lange men vonde tak.

Tar en tur på føden siden det er seteleie, så da er det bare å vente :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
 
Masse lykke til :)


❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
 
Lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥
 
Lykke til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Lykke til:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013
 
Så spennende! :)
Masse lykke til! :)

Bare lurer; er det ikke sånn at man ikke bør ha samleie etter at slimproppen har gått?
På grunn av fare for infeksjoner?
Eller tar jeg feil?


Masse lykke til på føden iallfall! :)
Hold oss oppdatert! :)
 
Lykke til Elba - håper du er i fødsel nå;)


Fikk ei tulle 4. Juli 2013
 
Lykke til :)


----------------------------
Termin 17. juli ❤
 
Takk takk! :)
Ligger og slapper av og har akkurat fått Epidural etter mange timer med intense rier. Måtte kaste inn håndkleet. Var 5-6 cm for en god stund siden, og snart må jeg opp og gå litt før siste innspurt.

Ja, mulig det der med slimproppen og samleie :) Tenkte rett og slett ikke over det. Men tror ikke hele hadde gått da det ikke var noe blod, det kom ikke før på sykehuset. Heldigvis kom alt fort ut igjen. Hehe.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
 
Takk takk! :)
Ligger og slapper av og har akkurat fått Epidural etter mange timer med intense rier. Måtte kaste inn håndkleet. Var 5-6 cm for en god stund siden, og snart må jeg opp og gå litt før siste innspurt.

Ja, mulig det der med slimproppen og samleie :) Tenkte rett og slett ikke over det. Men tror ikke hele hadde gått da det ikke var noe blod, det kom ikke før på sykehuset. Heldigvis kom alt fort ut igjen. Hehe.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
Masse lykke til i siste innspurt ❤


❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
 
Så spennende! Lykke til :)
 
Back
Topp