Så ekstremt utålmodig!!!

Kjenner den følelsen! Hadde INGEN tegn på at noe skulle skje..slimproppen gikk dag 2 over termin,men det kan jo ta flere uker etter at den har gått.. Våknet kl.4 om morgenen dag 5 på overtid fordi jeg måtte på do.. Fortsatt ingen tegn på noe. Halvveis på tur mot do gikk vannet.. Jeg fikk både sjokk og adrenalinrush,så jeg ante ikke om jeg hadde rier :p fant etter hvert ut at de kom etter 20 min :p da hadde "sjokket" blitt mer virkelig og jeg kunne kjenne etter :D

Håper det er litt trøst hvertfall :)
Vannet mitt gikk i dah tidlig uten noen forvarsel! Så nå er visst ting i gang i denne lurekroppen :D

Whaaat!!! :D kødder du? Æææh :D spennende. Kanskje jeg skal gjøre det samme. Når er termin??
Veldig spennende! Fortsatt ingen rier så ble sendt hjem og skal settes i gang i morgen om ikke noe skjer:D termin i morgen :D

Veldig spennende! Fortsatt ingen rier så ble sendt hjem og skal settes i gang i morgen om ikke noe skjer:D termin i morgen :D
Ååh :D så spennende.
Kanskje jeg skal hoppe litt rundt ;) haha uff det høres ut som ett sikkelig tiltak. Har fortsatt 9 dager igjen til termin :) håper det skjer noe i helgen. Så jeg får opp og hoppe litt :D

Ååh :D så spennende.
Kanskje jeg skal hoppe litt rundt ;) haha uff det høres ut som ett sikkelig tiltak. Har fortsatt 9 dager igjen til termin :) håper det skjer noe i helgen. Så jeg får opp og hoppe litt :D
Du får prøve deg på litt hopping :D er jo mulig å prøve!

Vannet mitt gikk i dag, så nå skjedde det plutselig noe allikevel! Så hvis det er noen trøst så skjedde det plutselig noe uten noen som helst forvarsel! Det er håp :D

Æææ, SÅ gøy!! Lykke til!
Her gikk slimproppen når jeg kom hjem fra kontroll, men det kan no enda drøye en uke for den del.. Men krysser fingrene! :)

Nå går jeg snart på veggen... Er "bare" 40+1, straks 40+2 (ja, jeg teller minutter) og jeg har ingen tegn til modning/ fødsel :( har prøvd å danse og hoppe rundt på gulvet med håp om at noe snart skal skje :p nå begynner jeg å bli rimelig desperat kjenner jeg! Vil føde nå :o
Hoppet? Hvordan? Bare hopper rett opp og ned? Begynner å bli desperat! :P

Åkkei! Kan du gi nøyaktig beskrivelse? Hvor lenge, hvor høyt, hvor mye bøy i knærne? :desperat:

Neida. (Joda.) Så flott at du er i gang! Lykke til - og måtte vi andre følge raskt etter!

Vannet mitt gikk i dag, så nå skjedde det plutselig noe allikevel! Så hvis det er noen trøst så skjedde det plutselig noe uten noen som helst forvarsel! Det er håp :D

OK, nå ble jeg sykt misunnelig :P masse lykke til!! Ingen fremgang her.. Føler meg helt mislykka som ikke en gang greier å føde..! Får fnatt av å tenke på at jeg kanskje må vente 9 dager til før jeg settes i gang O_o

Åkkei! Kan du gi nøyaktig beskrivelse? Hvor lenge, hvor høyt, hvor mye bøy i knærne? :desperat:

Neida. (Joda.) Så flott at du er i gang! Lykke til - og måtte vi andre følge raskt etter!
Hoppet bare rundt og danset litt :p haha! Vet jo ikke om det hjalp, men er jo alltids greit å prøve :D

OK, nå ble jeg sykt misunnelig :p masse lykke til!! Ingen fremgang her.. Føler meg helt mislykka som ikke en gang greier å føde..! Får fnatt av å tenke på at jeg kanskje må vente 9 dager til før jeg settes i gang o_O
Krysser fingrene for deg! Skjønner frustrasjonen så ekstremt godt, hadde tenkt akkurat likedan! Men plutselig så kan det skje noe :D

Back
Topp