Så ekstremt utålmodig!!!

Mulan

Elsker forumet
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Nå går jeg snart på veggen... Er "bare" 40+1, straks 40+2 (ja, jeg teller minutter) og jeg har ingen tegn til modning/ fødsel :( har prøvd å danse og hoppe rundt på gulvet med håp om at noe snart skal skje :p nå begynner jeg å bli rimelig desperat kjenner jeg! Vil føde nå :o

Har kommet like langt og er omtrent like utålmodig! Føler det er lite jeg kan gjøre selv for å sette fødselen igang, selv om det finnes alle mulige råd...

Gammelt jordmor råd er å spise en tung middag, som feks biff eller komler ;-) så du får mekke deg en bedre middag imorgen, og se om det hjelper:)
Går jo an å prøve :p prøver det meste, så... Kanelsnurrer, ananasjuice, sex, trening osv, men ingen baby!

Nå går jeg snart på veggen... Er "bare" 40+1, straks 40+2 (ja, jeg teller minutter) og jeg har ingen tegn til modning/ fødsel :( har prøvd å danse og hoppe rundt på gulvet med håp om at noe snart skal skje :p nå begynner jeg å bli rimelig desperat kjenner jeg! Vil føde nå :o

Word! Jeg er 39+6 og holder på å gå på veggen! Ser for meg at jeg aaaaaldri skal føde, at jeg bare har blitt feit! Tvang mannen til sengs i kveld, og fikk ikke sove etterpå fordi jeg "ventet på riene". Who am I kidding? Kommer jo aldri!!

Word! Jeg er 39+6 og holder på å gå på veggen! Ser for meg at jeg aaaaaldri skal føde, at jeg bare har blitt feit! Tvang mannen til sengs i kveld, og fikk ikke sove etterpå fordi jeg "ventet på riene". Who am I kidding? Kommer jo aldri!!
Er så kjipt å gå sånn i ventemodus... Tiden går så sinnsykt seint!!!! Tror faktisk ikke kroppen min vet at den snart må føde, kommer sikkert til å måtte bli satt i gang :o

Nå begynner jeg også å bli utålmodig.. 40+5 nå som vi er over midnatt! :( kroppen min forstår seg visst ikke på disse fødselsgreiene :P håper de bestemmer å sette meg i gang før heller enn senere, for jeg har null tro på spontan fødsel uansett hvor lenge jeg venter :P

Slenger meg på utålmodighets toget :( er dritt lei selv..
Hadde ett lite tårevått utbrudd tidligere på kvelden der jeg furta som en unge "ungen kommer aldri ut"
Uff stakkars samboer som har holdt ut med meg i 9 mnd :P

Når jeg endelig tror noe er på gang, så stopper det etter en stund :P

Nei damer vi får smøre oss med tålmodighet :) sender dere alle en klem :) snart er det vår tur :D godt vi kan støtte hverandre her inne og heie på hverandre :)

Nå begynner jeg også å bli utålmodig.. 40+5 nå som vi er over midnatt! :( kroppen min forstår seg visst ikke på disse fødselsgreiene :p håper de bestemmer å sette meg i gang før heller enn senere, for jeg har null tro på spontan fødsel uansett hvor lenge jeg venter :p
Jeg joiner deg nok snart på overtid også, eller forhåpentligvis har du født før det skjer! Kroppene våre vet visst ikke hva det vil si å skulle føde :o ikke et eneste tegn til modning heller! Tanken på at jeg kan gå helt til 21. før igangsettelse skremmer livet av meg!!

Slenger meg på utålmodighets toget :( er dritt lei selv..
Hadde ett lite tårevått utbrudd tidligere på kvelden der jeg furta som en unge "ungen kommer aldri ut"
Uff stakkars samboer som har holdt ut med meg i 9 mnd :p

Når jeg endelig tror noe er på gang, så stopper det etter en stund :p

Nei damer vi får smøre oss med tålmodighet :) sender dere alle en klem :) snart er det vår tur :D godt vi kan støtte hverandre her inne og heie på hverandre :)
Det kan du si! Har sutret en god del selv, og er i ekstremt dårlig humør i disse dager, ikke tilsnakkendes! Men som du sier, snart er det uansett vår tur, bare kjipt tiden skal gå så sinnsykt seint... Blir jo helt ødelagt i hodet av denne konstante "når skjer det tro"!

Det kan du si! Har sutret en god del selv, og er i ekstremt dårlig humør i disse dager, ikke tilsnakkendes! Men som du sier, snart er det uansett vår tur, bare kjipt tiden skal gå så sinnsykt seint... Blir jo helt ødelagt i hodet av denne konstante "når skjer det tro"!
Er i veldig bad mood her også hehe så du er ikke alene :P pluss at matlysten er ELENDIG :(
Men orker liksom ikke spise noe, det er veldig dumt for man burde jo ha litt energi i kroppen til fødselen :)

Mine dager består av å sove, furte litt, se på orange is the new black og sove litt mer :P produktive dager jeg har nå altså :D

Som eg skulle sagt det sjølv!

Er i veldig bad mood her også hehe så du er ikke alene :p pluss at matlysten er ELENDIG :(
Men orker liksom ikke spise noe, det er veldig dumt for man burde jo ha litt energi i kroppen til fødselen :)

Mine dager består av å sove, furte litt, se på orange is the new black og sove litt mer :p produktive dager jeg har nå altså :D
Haha, akkurat slik er mine dager også :p mat, sove og orange! Bortsett fra innimellom når jeg får tidenes rastløse anfall og hopper rundt som en durasellkanin på gulvet :p

Kjenner den følelsen! Hadde INGEN tegn på at noe skulle skje..slimproppen gikk dag 2 over termin,men det kan jo ta flere uker etter at den har gått.. Våknet kl.4 om morgenen dag 5 på overtid fordi jeg måtte på do.. Fortsatt ingen tegn på noe. Halvveis på tur mot do gikk vannet.. Jeg fikk både sjokk og adrenalinrush,så jeg ante ikke om jeg hadde rier :p fant etter hvert ut at de kom etter 20 min :p da hadde "sjokket" blitt mer virkelig og jeg kunne kjenne etter :D

Håper det er litt trøst hvertfall :)

Haha, akkurat slik er mine dager også :p mat, sove og orange! Bortsett fra innimellom når jeg får tidenes rastløse anfall og hopper rundt som en durasellkanin på gulvet :p
Haha hoppe rundt det klarer jeg ikke :P men det hender jeg går til butikken ;)
Til og med mannen i kassa der blir like overasket hver gang han ser meg :P "ikke idag heller nei" haha

Er så kjipt å gå sånn i ventemodus... Tiden går så sinnsykt seint!!!! Tror faktisk ikke kroppen min vet at den snart må føde, kommer sikkert til å måtte bli satt i gang :eek:

I know!
Var på kontroll hos jordmor i dag, trodde kanskje hun skulle sjekke modning/åpning eller noe, men neida... Alt var fint og normalt ellers og er jo selvsagt glad for det.. Men hadde håpt på litt mer optimistiske nyheter når jeg gikk derfra, og ikke bare "alt ser bra ut, vi ses neste gang"..... Hadde lyst å grine. Ville skrike ut "nei, det blir ikke noe neste gang, jeg skal føde I DAG!!!!".. haha.. Nå er jeg i skikkelig dritthumør, vil bare ligge på sofaen og spise sjokolade og syns synd på meg selv.. Men har en 5 åring som har ferie og går hjemme med meg, så det går nok ikke..

Sitter og venter på legekontroll nå, forhåpentligvis siste, men tror ikke mini stresser med å komme ut enda desverre! Hadde vel ikke jeg heller gjort om jeg fløt rundt i et varmt badekar! ;)

I know!
Var på kontroll hos jordmor i dag, trodde kanskje hun skulle sjekke modning/åpning eller noe, men neida... Alt var fint og normalt ellers og er jo selvsagt glad for det.. Men hadde håpt på litt mer optimistiske nyheter når jeg gikk derfra, og ikke bare "alt ser bra ut, vi ses neste gang"..... Hadde lyst å grine. Ville skrike ut "nei, det blir ikke noe neste gang, jeg skal føde I DAG!!!!".. haha.. Nå er jeg i skikkelig dritthumør, vil bare ligge på sofaen og spise sjokolade og syns synd på meg selv.. Men har en 5 åring som har ferie og går hjemme med meg, så det går nok ikke..
Vannet mitt gikk i dag, så nå skjedde det plutselig noe allikevel! Så hvis det er noen trøst så skjedde det plutselig noe uten noen som helst forvarsel! Det er håp :D

Back
Topp