Såå klar for å bli mamma!

PP2 - CD15
Hjemme igjen! Borte bra, hjemme best. Gjorde masse hver dag, så ble veldig sliten!

Klarte å huske å tempe da, og.. EL må jo ha vært. Den er jo såpass høy for meg å være, atte o_O
Så jeg tror jo at jeg er 5 DPO da. 2 DPO kan også være en mulighet. Men tror uansett at EL ikke er i dag allikevel, som jeg forventa.

Utfloden har virket veldig tørr siden CD12, har ikke merket når noe har kommet, bare sett det i trusa. Kjente et stikk nedi magen på CD13, ellers har jeg ikke kjent noe annet. Så dette var ikke sånn superspennende :hilarious:

Men tenker jeg holder meg til den originale IKM-datoen, også får jeg bare se om jeg får noe svar før den tid. Vi fikk vel lagt inn 3 aksjer, men har ikke store trua :wtf: Er jo bare PP2, og termin hadde evt. blitt 27.12., ikke den beste datoen (kunne blitt nyttårsbaby da), men vil jo selvfølgelig ha barn ASAP! :joyful: Ene venneparet vi besøkte har baby, og det var såå koselig :love2 Kjenner liksom at jeg er klar for det livet, inkludert de tingene som ikke er like gøy :p

Vedlegg

• Screenshot_20220402-125821_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220402-125821_My Calendar.jpg
    332,5 KB · Visninger: 65
PP2 - CD16 - 6DPO?

Drister meg til å si 6DPO, jeg! :woot:
Var fortsatt usikker på det i dag, men i ettermiddag lastet jeg ned FF for å se hva den sa, og den trodde jeg var 6DPO og flyttet coverline til rett under 36, så det stemmer jo med det jeg trodde, men samtidig ikke trodde helt på :joyful:

Føler det nesten er litt juks at jeg bare ble kastet så langt ut i DPO-land :hilarious: Men da har jeg jo litt ekstra tålmodighet i banken, er bare en liten uke til IKM da! :eek: Hvis ikke jeg får mensen innen da, skal jeg se om jeg klarer å vente en uke til med å teste. Syns jeg hører hele forumet gispe nå :laughing014 Tror jeg får det bedre mentalt av å ikke vite, så med mindre jeg får noen syke symptomer, kan jeg fint leve med det. Hadde jo vært utrolig å allerede være over kjemisk grensa når jeg finner det ut! :D

Tror ikke jeg har kjent noe hittil. Kaanskje noe murringer i dag, men det kan da være gass for alt jeg veit :hilarious:

Glemte også å nevne at jeg har kjøpt meg noen krystaller som kan hjelpe, hadde også noen fra før. Jeg er egentlig ikke så inni de greiene der, vet ikke helt om jeg tror helt på det. Men de sier jo at placebo-effekt hjelper, så jeg har alle krystallene i en pung som jeg går med i lomma, og under puta om natta. Tror jeg føler meg mer avslappet og mindre anspent, og bare det er jo bra! :happy:

Håper alle får en fin uke fremover :)

Vedlegg

• Screenshot_20220403-174616_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220403-174616_My Calendar.jpg
    344,6 KB · Visninger: 64
Blir så spennende å følge med :Heartpink:Heartpink

PP2 - CD21 - 11DPO
Oi, plutselig var det gått noen dager! :p Har ikke hatt særlig å oppdatere om da.

De siste dagene har jeg kanskje kjent litt murringer, hatt litt utflod (som har tørket igjen nå), vært sulten, kvisete, kanskje litt emosjonell.. også hatt vondt i korsrygg, ned til halebeinet og i venstre hofte. Så litt sånn godt og blandet av PMS og litt uvanlige symptomer. :wtf:

Tempen har fortsatt å gå opp og ned, så selv om den er rar så er det et mønster i det. Basert på tempen i går og forrige syklus tenkte jeg at den kom til å stupe mer i dag, men så gikk den litt opp i stedet, så har litt håp igjen for denne PP! :D

Jeg vet jo ikke helt ennå hvor lang lutealfase jeg har, tror det ble 12 dager forrige syklus, så nå er jeg veldig spent på morgendagen :nailbiting:

Vedlegg

• Screenshot_20220408-135750_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220408-135750_My Calendar.jpg
    234,7 KB · Visninger: 53
PP2 - CD22 - 12DPO
Glemte å oppdatere, så gjør det nå før jeg sovner :wacky:

Tempen skjøt i været i dag, og siden den gjorde det motsatte samme DPOdager forrige syklus, kunne jeg ikke la vær å teste.

20220409_144111.jpg

Dessverre så negativ som det går an :hilarious:
Tempen lurte meg :shifty: Men er glad jeg begynte å tempe, ellers hadde jeg jo ikke visst at EL kom tidlig denne syklusen!
Så nå satser jeg på et kraftig fall i morgen, og at TR helst kommer ASAP nå når jeg vet at jeg ikke er gravid. Hadde jo egentlig IKM neste lørdag, så er digg at vi kommer fortere inn i neste PP :woot:
Rundt det som jeg forventet ble neste EL er jeg bortreist, så passet jo veldig fint at syklusene ble fremskyndet :D Er som om kroppen min vet veldig godt at jeg skulle på disse turene, og justerte EL så det ikke skulle kræsje :joyful:

Nei men nå må jeg prøve å sove:goodnight
Oppdaterer sikkert når TR har kommet :greet025

Vedlegg

• Screenshot_20220409-133340_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220409-133340_My Calendar.jpg
    232,8 KB · Visninger: 58
Hehe så herlig kropp du har! Og at den justerer seg etter hverdagen din.

Jeg er også av de som ikke føler det hjelper å starte å teste tidlig, da man ikke kan gjøre noe med en kjemisk uansett annet enn å få vondt i magen for hva som kunne blitt. Så skjønner godt at du ønsker å skåne deg for disse blenda testene som svir så i øynene at man blir blendet i flere uker etterpå. Selv får jeg også en allergisk reaksjon, må være mot det blendende lyset, for tårene triller å innimellom hikster jeg etter luft. Så fint å faktisk kunne spare seg for slike ting. Og du blir ikke mindre gravid av å ikke vite om det den første uka.

Selv så liker jeg også litt at man teller fra siste mens så man hopper på en måte over 2 uker bare der :D En graviditet er jo eviglang! Jeg var gravid med sønnen min i 3 måneder, men føltes som om han aldri skulle bli født. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve med å vite det allerede etter de første 4? ukene?!

Så krysser vi for at det EL er når du er hjemme!

PP2 - CD25 - 15DPO
Såeh.. fortsatt ingen TR. :shifty:
Tok en test i dag, men neida, negativ den også.
20220412_093905.jpg

Tempen har blitt litt mer stabil, men går ikke særlig nedover.
Symptomene jeg hadde tidligere gikk over, og i går begynte jeg å få litt utflod, så jeg tror TR har kommet, også drar jeg ned buksa og det er ingenting der. Har litt luft i magen og litt kramper, men ikke mye. Er også veldig trøtt (har sovet lite de siste to dagene da), og alt det her gjør at jeg har slitt med å konsentrere meg. Har også vært bittelitt svimmel.

Føles nesten ikke som om TR er på vei nå, veldig rart.. Lutealfasen begynner jo å bli lang, selv om selve syklusen ikke engang er blitt min normale lengde på ca. 27 ennå. Nå lurer jeg nesten på om jeg akkurat misset EL da jeg begynte å tempe forrige syklus, at den kanskje kom rundt samme tid som nå, det hadde gitt litt mer mening, men tviler litt.
Jaja, lærer vel mer og mer om kroppen min etterhvert som jeg får tempet flere sykluser. Har jo alltid tenkt at jeg har visst sånn ca. når EL er ved hjelp av utflod, og syklusene mine er ganske regelmessige.

Jeg vil bare begynne å blø så vi kan komme inn i ny PP :arghh: Eller være gravid så klart, men etter to negative tester så tviler jeg ass.
Håp for meg, folkens :smiley-angelic001

Vedlegg

• Screenshot_20220412-145930_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220412-145930_My Calendar.jpg
    127,4 KB · Visninger: 50
PP2 - CD25 - 15DPO
Såeh.. fortsatt ingen TR. :shifty:
Tok en test i dag, men neida, negativ den også.
Vis vedlegget 380311

Tempen har blitt litt mer stabil, men går ikke særlig nedover.
Symptomene jeg hadde tidligere gikk over, og i går begynte jeg å få litt utflod, så jeg tror TR har kommet, også drar jeg ned buksa og det er ingenting der. Har litt luft i magen og litt kramper, men ikke mye. Er også veldig trøtt (har sovet lite de siste to dagene da), og alt det her gjør at jeg har slitt med å konsentrere meg. Har også vært bittelitt svimmel.

Føles nesten ikke som om TR er på vei nå, veldig rart.. Lutealfasen begynner jo å bli lang, selv om selve syklusen ikke engang er blitt min normale lengde på ca. 27 ennå. Nå lurer jeg nesten på om jeg akkurat misset EL da jeg begynte å tempe forrige syklus, at den kanskje kom rundt samme tid som nå, det hadde gitt litt mer mening, men tviler litt.
Jaja, lærer vel mer og mer om kroppen min etterhvert som jeg får tempet flere sykluser. Har jo alltid tenkt at jeg har visst sånn ca. når EL er ved hjelp av utflod, og syklusene mine er ganske regelmessige.

Jeg vil bare begynne å blø så vi kan komme inn i ny PP :arghh: Eller være gravid så klart, men etter to negative tester så tviler jeg ass.
Håp for meg, folkens :smiley-angelic001
Jeg håper for deg! :smiley-angelic001

ALLE GODE TING ER PP3! :talk017

Akkurat da jeg skulle oppdatere, kom faen meg TR! :excited001
Fikk ordentlig tempdropp i dag, og som dere ser ble det veldig likt som slutten på forrige syklus, så jeg ventet den i morgen.
Screenshot_20220414-132515_FF App.jpg

Så syklusen ble normalt lang for meg, men med lang lutealfase. Nå lurer jeg jo på om dette er normalt for meg. Litt usikkert siden jeg ikke begynte å tempe før rett før jeg forventet EL forrige syklus, men basert på symptomer så kan den ikke ha vært før CD12. Blir spennende å finne ut i neste syklus da! Er helt greit for meg, syns at follikelfasen er verst jeg, og er vel bare bra å ha lang lutealfase sånn at jeg får bygget opp gode "vegger" som egget får god tid til å feste seg i? :joyful:
Skal også reise bort langhelga om 2 uker, så jeg håper at EL kommer litt før det så vi får lagt inn aksjer så nærme som mulig.

Men for nå skal jeg bare kose meg, mannen hadde kjøpt inn masse sjokolade i forveien :love7
20220414_224112.jpg

Fikk ordentlig tempdropp i dag, og som dere ser ble det veldig likt som slutten på forrige syklus, så jeg ventet den i morgen.
Vis vedlegget 380374
Så syklusen ble normalt lang for meg, men med lang lutealfase. Nå lurer jeg jo på om dette er normalt for meg. Litt usikkert siden jeg ikke begynte å tempe før rett før jeg forventet EL forrige syklus, men basert på symptomer så kan den ikke ha vært før CD12. Blir spennende å finne ut i neste syklus da! Er helt greit for meg, syns at follikelfasen er verst jeg, og er vel bare bra å ha lang lutealfase sånn at jeg får bygget opp gode "vegger" som egget får god tid til å feste seg i? :joyful:
Skal også reise bort langhelga om 2 uker, så jeg håper at EL kommer litt før det så vi får lagt inn aksjer så nærme som mulig.

Men for nå skal jeg bare kose meg, mannen hadde kjøpt inn masse sjokolade i forveien :love7
Vis vedlegget 380375

Vi håper veldig på at alle gode ting er pp 3:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Vis vedlegget 380374

Vis vedlegget 380375
Så hyggelig at mannen hadde kjøpt sjokolade :love2 Krysser virkelig alle fingre for dere på PP3!

PP3 - CD5

Håper alle har hatt en fin påske! :happy:

Da har TR dratt, tror den egentlig var ferdig i går, men vi hadde oss litt røft i går, så begynte å blø ferskt blod resten av dagen, men det var over innen jeg våknet i dag.
Veldig spent på når EL blir nå, siden den sist var på CD10. Appene mine gjetter CD12 og 13, så vi kan gå for det for nå.
Får følge nøye med på utflod de neste dagene :smiley-bounce012

PP3 - CD5
Håper alle har hatt en fin påske! :happy:

Da har TR dratt, tror den egentlig var ferdig i går, men vi hadde oss litt røft i går, så begynte å blø ferskt blod resten av dagen, men det var over innen jeg våknet i dag.
Veldig spent på når EL blir nå, siden den sist var på CD10. Appene mine gjetter CD12 og 13, så vi kan gå for det for nå.
Får følge nøye med på utflod de neste dagene :smiley-bounce012
Blir spennende! Så heldig du er som har så tidlig eggløsning! Heier på deg ! :wav

Blir spennende! Så heldig du er som har så tidlig eggløsning! Heier på deg ! :wav

Takk! :D:Heartred Nå vet jeg ikke helt om det er vanlig for meg, tror jeg må gå og studere hva jeg har lagt inn i appen min, men jeg har relativt korte sykluser, nedi 24 til max 31 dager de siste 2.5 årene. Bortsett fra den gangen jeg ble konisert, da skippet jeg bare nøyaktig en syklus :hilarious: Så tror kroppen min er ganske grei, hvis jeg faktisk får EL tidlig og har lang lutealfase til vanlig er jo det bare enda bedre! Vi får se hvor mye data jeg klarer å samle ved hjelp av temping før jeg blir gravid :happy:

Takk! :D:Heartred Nå vet jeg ikke helt om det er vanlig for meg, tror jeg må gå og studere hva jeg har lagt inn i appen min, men jeg har relativt korte sykluser, nedi 24 til max 31 dager de siste 2.5 årene. Bortsett fra den gangen jeg ble konisert, da skippet jeg bare nøyaktig en syklus :hilarious: Så tror kroppen min er ganske grei, hvis jeg faktisk får EL tidlig og har lang lutealfase til vanlig er jo det bare enda bedre! Vi får se hvor mye data jeg klarer å samle ved hjelp av temping før jeg blir gravid :happy:
Gøy å bli kjent med kroppen :joyful:

Back
Topp