SÅ trøtt!

Korv

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg er altså SÅ vanvittig trøtt så langt dette svangerskapet. Fortsatt bare 5+3. Jeg var ikke slik de to forrige graviditetene, er det noen som har opplevd det samme? Altså at de var trøtte et svangerskap og ikke et annet? Var det evt noen grunn til forskjellen som dere kunne se (feks kjønn, antall, gikk det bra, osv)?

Jeg har bare født en, men jeg kunne seriøst sovne overalt. Jeg var helt ferdig! Sovna på jobb og greide ikke holde meg våken.

Jeg er stup trøtt og sover ofte på dagen. Husker jeg var veldig sliten med guttungen og. Så sliten at jeg ikke orket å sitte på en stol mer enn 5 minutter på det verste :facepalm: det var en gutt

Gravid 5+0 i dag og er trøtt og har hatt masse murringer. Med første var jeg sinnsykt kvalm og fikk masseeeeee kviser!! Ble jente da:)

Var trøtt sist gang også. Men nå legger jeg meg samtidig som ungen, så sover fra 21-7 hver dag... og begynner å bli skikkelig trøtt igjen i 19 tiden. Utrolig at det går an når man sover så mye...

De to forrige gangene følte jeg at jeg bare spiste og sov de første mnd, mens i dette har jeg bare vært litt trøtt. Sovet mer enn normalt, men langt ifra slik jeg hadde forestilt meg. Hadde til og med forberedt samboeren på at jeg bare kom til å sove, men han synes at jeg virker ganske opplagt på kveldene. Da har jeg jo stort sett hatten liten blund på sofaen i løpet ettermiddagen da...

Jeg er også blitt helt villt trøtt. Eneste jeg vil er å sove :happy: Sover etter jobb og legger meg tidlig. Går å gjesper hele dagen på jobb.... :bag:

Spennende, da ser det ut som det kan variere litt - er vel slik at ingen graviditeter er like! Håper det går over, i alle fall. :angelic:

Var supertrøtt sist jeg var gravid også. Det gikk ikke så bra, men denne gangen tror jeg det går helt til termin. Var ikke trøtt med storesøster. Da hadde jeg masse energi og var helt full fart.

Jeg er trøtt om kvelden men våkner tiiiidlig. Snakker 0430-05 her. Jeg sliter vanligvis med å stå opp, og er sjeldent på jobb før jeg må. Nå er jeg der 1,5-2 timer tidligere fordi det er kjedelig å være hjemme...

Dette er fjerde gangen jeg er gravid. Kjenner kanskje litt at jeg er trøtt av og til, men det er jeg til vanlig også! Så tror man bare er forskjellig der.

Dette er fjerde gangen jeg er gravid. Kjenner kanskje litt at jeg er trøtt av og til, men det er jeg til vanlig også! Så tror man bare er forskjellig der.
Ja, du har nok rett i det. Man prøver jo å se etter aaaalle mulige tegn på alt mulig rart også! Tror det blir firlinger, dette :hilarious:

Jeg er trøtt om kvelden men våkner tiiiidlig. Snakker 0430-05 her. Jeg sliter vanligvis med å stå opp, og er sjeldent på jobb før jeg må. Nå er jeg der 1,5-2 timer tidligere fordi det er kjedelig å være hjemme...
Samme her! Haha

Dødstrøtt her også. Så fort jentene er i seng ligger jeg langflat i sofan. Håper det gir seg snart:smiley-angelic006

Lå å duppa i soffaen med febersyk storesøster. Mannen min sa at vi kunne bare gå å legge oss. Nå sover de to, mens jeg ligger å irriterer meg over naboen som reparerer veien til huset sitt med ei hoppetusse kl 2100 på kvelden i et boligområdet der det bor små barn i annenhvert hus. Kjenner jeg har lyst til å gå dit å ta en skikkelig nordnorsk sinna-kjerring på dem. :angry4:smiley-angry002:smiley-angry007:smiley-angry016:smiley-angry019

Lå å duppa i soffaen med febersyk storesøster. Mannen min sa at vi kunne bare gå å legge oss. Nå sover de to, mens jeg ligger å irriterer meg over naboen som reparerer veien til huset sitt med ei hoppetusse kl 2100 på kvelden i et boligområdet der det bor små barn i annenhvert hus. Kjenner jeg har lyst til å gå dit å ta en skikkelig nordnorsk sinna-kjerring på dem. :angry4:smiley-angry002:smiley-angry007:smiley-angry016:smiley-angry019
Skulle likt å se det :happy: jeg har vært ute og gått tur så er veldig oppøagt nå vertfall. Får se om 30 minutter:hilarious:

Back
Topp