SÅ SINT!!!!

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
ÅÅRH! *koker over i topplokket*
Sitter her inne i butikken på jobb, og det er sol ute. Ser mødre og bestemødre gå med vogner, men de har lagt TEPPE over vogna!!! At deg går an!! Har SÅ lyst til å bare gå ut av butikken å skrike til dem å spørre om de vil ha kolt baby til middag og at dem burde skjerpe seg og få av teppe med en eneste gang!!! Verste jeg så som fikk meg til å virkelig tippe over var ett par som gikk med ULLTEPPE uten noen form for hull, litt over hallveis dekket, altså bare en liten kvartdel som ikke var dekket. Tenkte at det måtte være tull, kan ikke ligge ett barn der, men joda! To små bein stakk ut! FAE* I SVARTE HELV****.

Måtte bare få det ut! Kan jo ikke skrike på jobb!! :(

Helt enig! Naboen min gjør det, har sagt ifra mange ganger, men det går F**N meg ikke inn øra!

05.01.2015 <3

Stakkars unger som må ligge der i den varme dårlige lufta! Det samme med unger som sitter igjen i bilene!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Helt enig! Naboen min gjør det, har sagt ifra mange ganger, men det går F**N meg ikke inn øra!
05.01.2015 <3

Hadde nok begynt å ta bort teppe da :p syns det er helt tragisk, selv etter denne undersøkelsen som ble gjort - det der med 10 minutt.. Sykt.
Stakkars unger som må ligge der i den varme dårlige lufta! Det samme med unger som sitter igjen i bilene!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja for å ikke snakke om! Gjelder også dyr i bil. Skjønner ikke hva enkelte tenker med jeg altså..

Hadde nok begynt å ta bort teppe da :p syns det er helt tragisk, selv etter denne undersøkelsen som ble gjort - det der med 10 minutt.. Sykt.

Ja for å ikke snakke om! Gjelder også dyr i bil. Skjønner ikke hva enkelte tenker med jeg altså..

Toppen av kaka var når han la ut Facebook status på at han hadde 3 barn som hadde hatt teppet over vogna og ingen av dem hadde tatt skade av det... Så folk fikk slutte å bry seg om dem...

Sier litt om naboen:p

05.01.2015 <3

Toppen av kaka var når han la ut Facebook status på at han hadde 3 barn som hadde hatt teppet over vogna og ingen av dem hadde tatt skade av det... Så folk fikk slutte å bry seg om dem...

Sier litt om naboen:p

05.01.2015 <3
Så pass ja! Jaja, han sier ikke det den dagen ett barn faktisk dør på grunn av det. Faren og risikoen er jo skyhøy!

Jeg så fire på trilletur idag! 4 i løpet av 1,5 time... :@

Tobarnsmamma i januar 2015<3

Back
Topp