SÅ kvalm...

<3 LykkeLiten <3

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Huff, på tirsdag/onsdag kom kvalmen snikende... Siden fredag har jeg vært kvalm omtrent hele døgnet, bortsett fra når jeg sover.. Det er helt forferdelig å gå på jobb!! Blir også kvalm av å tenke på alt av middagsmat jeg har fått i meg siden kvalmen kom!! Flere som har det slik?? :confused:o_O Gode råd mot kvalme mottas med TAKK :rolleyes:

Ja, jeg er kjempe kvalm og vært i 2 uker, men fra i går ble den mer voldsom. Det hjelper for meg med melk og banan faktisk;). Også må jeg "tvinge" meg selv til å spise selvom jeg ikke vil ha, men det hjelper;). Drikker også en del vann, slik at jeg ikke blir så fort sulten i tillegg;). Det er jo også viktig å spise regelmessig og hvile;). Jeg jobber ikke da jeg er så kvalm og svimmel..

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalmen kommer og går! Heldigvis ikke så intens endå!! Men merker den mer og mer!!

Ja, jeg er kjempe kvalm og vært i 2 uker, men fra i går ble den mer voldsom. Det hjelper for meg med melk og banan faktisk;). Også må jeg "tvinge" meg selv til å spise selvom jeg ikke vil ha, men det hjelper;). Drikker også en del vann, slik at jeg ikke blir så fort sulten i tillegg;). Det er jo også viktig å spise regelmessig og hvile;). Jeg jobber ikke da jeg er så kvalm og svimmel..

Takk for tipsene!! :)
Spent på hvordan det blir på jobb med meg fremover også.. Håpe formen bedres snart!!

Håper kvalmen / svimmelheten din avtar snart også :)

Back
Topp