Ryggsmerter

Shanii

Blir kjent med forumet
Hei hå!
Er det noen damer der ute som har slitet med ryggsmerter etter fødselen?
Altså hadde noe smerter etter fødselen men ikke noen som var fast, det kom og gikk. Men nå i det siste så er det hver dag, stråler ned mot venstre fot, altså fra ryggen og mot hofte på venstresiden og ned på venstre beinet, idag har det vært så ille at jeg må ha fått hjelp til
Opp og ned av sofaen. har lege time om nærmer tre uker
 
Hei!
Jeg har slitt med korsryggsmerter og stråling ned i beinet (isjias) i to måneder nå. I mitt tilfelle skyldes strålingen press på nerve i ryggen. Stråling i beinet kan komme av låsninger i bekkenet også, som kiropraktoren min først trodde at det var. Det var noen uker jeg hadde nesten uutholdelige smerter og måtte ha hjelp med å reise meg og gå. Vanskelig å sove også da strålingen var der hele tida. Nå begynner det heldigvis å bli noe bedre.

Det hørtes lenge ut å vente tre uker på legetime når du har slike smerter. Kanskje du kan dra til en kiropraktor? Det var kiropraktoren min som henviste meg til MR da han mistenkte at det kunne være prolaps i ryggen.

Håper du får hjelp og at det bedrer seg fort!
 
Hei!
Jeg har slitt med korsryggsmerter og stråling ned i beinet (isjias) i to måneder nå. I mitt tilfelle skyldes strålingen press på nerve i ryggen. Stråling i beinet kan komme av låsninger i bekkenet også, som kiropraktoren min først trodde at det var. Det var noen uker jeg hadde nesten uutholdelige smerter og måtte ha hjelp med å reise meg og gå. Vanskelig å sove også da strålingen var der hele tida. Nå begynner det heldigvis å bli noe bedre.

Det hørtes lenge ut å vente tre uker på legetime når du har slike smerter. Kanskje du kan dra til en kiropraktor? Det var kiropraktoren min som henviste meg til MR da han mistenkte at det kunne være prolaps i ryggen.

Håper du får hjelp og at det bedrer seg fort!
Ja har veldig vondt, altså smerten har vært der etter fødselen, men noen dager så er smerten intens enn andre ganger. Fikk bestilt time til fysio idag siden legen anbefalt det. Håper det gir seg og de finner ut av det
 
Back
Topp