Ryggsmerter

Careone

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Desemberskattene 2024
Hver gang jeg tar ett skritt med venstre foten/legger vekten på venstrefoten stråler det så innmari ned i rompen/hoften på høyresiden. Kjempe vondt. Sliter også med skikkelig vondt i korsryggen, hvertfall mot kvelden, men i dag når jeg skulle reise meg fra sengen var det også kjempe vondt.

Aldri hatt noe særlig ryggsmerter tidligere, er dette vanlig så tidlig i graviditeten? Flere som har det sånn?

Høres ut som noe bekkenlåsning og isjiasnerven som trøbler.:)
Det er veldig vanlig å få slike plager. Noen får mer og noen mindre. Alle får nok litt.:)
Jeg husker godt isjiasnerven plaget meg forrige svangerskap. Av og til knakk foten sammen under meg og jeg klarte ikke å gå. Jeg fikk manuell terapi for bekken plager sist jeg var gravid.:)

Høres ut som noe bekkenlåsning og isjiasnerven som trøbler.:)
Det er veldig vanlig å få slike plager. Noen får mer og noen mindre. Alle får nok litt.:)
Jeg husker godt isjiasnerven plaget meg forrige svangerskap. Av og til knakk foten sammen under meg og jeg klarte ikke å gå. Jeg fikk manuell terapi for bekken plager sist jeg var gravid.:)

Hadde bare hørt om bekkenløsning, men det er vell kanskje det samme? Eller hva er forskjellen? :)

Hadde bare hørt om bekkenløsning, men det er vell kanskje det samme? Eller hva er forskjellen? :)
Bekkenløsning kjenner du mer på forsiden. Bekkenlåsning kommer vel fra korsryggen og er på baksiden.:) begge er bekken plager, men sistnevnte trenger en ikke å være gravid for å få.

Bekkenløsning kjenner du mer på forsiden. Bekkenlåsning kommer vel fra korsryggen og er på baksiden.:) begge er bekken plager, men sistnevnte trenger en ikke å være gravid for å få.

Okei :) Takk for svar! Får prøve å holde meg i aktivitet så jeg ikke stivner da.. Svømme kanskje? Spiller en del tennis i helgene, så det er det vell bare å fortsette med :)

Har det helt likt jeg også. Si gjerne i fra om du tester noe som hjelper :)

Jeg har også bekkenlåsning. Anbefaler absolutt fysioterapi! :)

Back
Topp