Ryggsmerter

elipeli

Forelsket i forumet
Noen andre som har begynt å få ryggsmerter? Jeg har en fysisk tung jobb, og kjenner det godt i ryggen når arbeidsdagen er ferdig. I dag måtte jeg bli hjemme, pga. vond rygg som holdt meg våken store deler av natta, og i tillegg en forferdelig hodepine i dag. :(

Jeg har egentlig slitt med ryggen siden sist svangerskap. Blir sliten av å stå lenge, og får også vondt av å ligge...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Kjenner det godt i ryggen om dagene! Spesielt etter eg har vert på jobb! Mye ståing og gåing, og bøying!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, absolutt! Ble dog bedre når jeg fikk begynne på medisinen min igjen..
Snakket med de på revmatisk poliklinikk som sa at undwr svangerskap kunne man noen ganger se forandringer i ryggen på mr som ligner på revmatiske sykdommer!- det sier jo litt om hvor mye graviditet påvirker rygg/bekken

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg har hatt litt problemer med bekkenet fra før av og har vært hos kiropraktor noen ganger nå. Virker som der har god effekt.

Foreløpig termin 12.01.15

Jeg har også begynt å få ryggsmerter. Men jeg er sykemeldt fra jobb pga. andre ting, så har ihvertfall muligheten til å ligge og slappe av :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har fått vondt i ryggen selv også. Tror d henger sammen med at jeg ikke får vært særlig aktiv om dagen..

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Back
Topp