Rutiner?

Har egentlig fin rutine nå. Selvom det fortsatt er mye amming og soving. Kveldsuro fra ca 18-20 og sovner for natta rundt 21. Sover til 3 går pupp og sovner igjen. Våkner kl 6 og da ligger vi i senga til alarmen til storebror ringer kl.6.45 hehe

Ingen soverutiner på dagen, men han sover gjerne 2-3 timer før middagstider. Han er ekspert på å våkne i det jeg setter meg for å spise selv om vi sjeldent spiser middag samme klokkeslett hver dag. Prøver å holde han våken etter kl 19 på kvelden. Da skal han bades osv. Så ammer jeg så mye det går. Han sovner gjerne mellom 22 og 23 og sover så ca 5timer. Så er jeg våken med han en times tid og ammer og så sover han 2-3timer til. Hender at vi sovnet igjen etter andre amming også men hender også ofte at vi står opp rundt da for da er kl ca 8.00. Så litt rutiner begynner å komme, men noen dager blir helt annerledes enn hva rutinen tilsier

Haha! Det med at babyen våkner akkurat i det middagen er klar kan jeg skrive under på! [emoji23] og ja, spiller ingen rolle når på døgnet det er!

Back
Topp